عجیب‌ترین گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، طی یک سال گذشته گوشی اندرویدی Nokia X، نخستین گوشی هوشمند شرکت آمازون و نخستین فبلت شرکت اپل موسوم به آیفون ۶ Plus توجه همگان را به خود جلب کرد. البته به جز این محصولات، گوشی‌های عجیب دیگری هم در یک سال گذشته عرضه شد که هیچ یک از کاربران و کارشناسان …

به گزارش موبنا، طی یک سال گذشته گوشی اندرویدی Nokia X، نخستین گوشی هوشمند شرکت آمازون و نخستین فبلت شرکت اپل موسوم به آیفون ۶ Plus توجه همگان را به خود جلب کرد.

البته به جز این محصولات، گوشی‌های عجیب دیگری هم در یک سال گذشته عرضه شد که هیچ یک از کاربران و کارشناسان پیش‌بینی آن را نمی‌کردند. در اینجا لیست عجیب‌ترین گوشی‌های یک سال گذشته منتشر شده است.

  • گوشی هوشمند Priv بلک‌بری: این نخستین محصول اندرویدی ساخته شده در شرکت کانادایی بلک‌بری بود که صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل به صورت کشویی را هم شامل می‌شد و با نمایشگر ۵.۴ اینچی عرضه شد.
  • گوشی هوشمند LG V10: این محصول در حالت عادی شبیه دیگر گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار است. ولی با کمی دقت بیشتر درمیابید که در صفحه اصلی خود دو نمایشگر مجزا را شامل می‌شود که نمایشگر ثانوی با اندازه ۲.۱ اینچ و با کیفیت ۱۰۴۰ پیکسل ساخته شده است و نمایشگر اصلی هم ۵.۷ اینچی است.
  • گوشی هوشمند Droid Turbo 2 موتورولا: این محصول با نام Moto X Force هم شناخته می‌شود. این نخستین گوشی جهان است که نمایشگر نشکن دارد و فناوری به کار رفته در آن موسوم به ShatterShield به گونه‌ای ساخته شده است که هیچ ضربه‌ای نمی‌تواند باعث شکستن نمایشگر شود.
  • گوشی هوشمند Galaxy S6 edge سامسونگ: این محصول نخستین گوشی هوشمند جهان بود که نمایشگر لمسی با لبه‌های خمیده را شامل شد. این محصول را نخستین گوشی هوشمند با دو لبه خمیده نامگذاری کردند.
  • گوشی هوشمند Xperia Z5 Premium سونی: این محصول هم در نگاه اول شبیه به فبلت‌های اندرویدی معمول است. ولی باید بدانید این نخستین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌ّود که نمایشگر ۵.۵ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل پخش کند. به عبارت دیگر، این محصول نخستین گوشی با نمایشگر ۴ هزار پیکسلی است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا