Siri اپل به سوالات مربوط به موسیقی پاسخ نمی‌دهد

به گزارش موبنا، اگر از دستیار صوتی اپل سوالی را در رابطه با موسیقی بپرسید او پاسخی به شما نمی‌دهد؛ مگر آنکه یکی از مشترکان سرویس Apple Music باشید و وارد حساب کاربری خود شوید تا Siri به حرف شما گوش دهد. «تام کونراد» از کارشناسان مرکز Angel در یک آزمایش جدید از Siri پرسید: …

به گزارش موبنا، اگر از دستیار صوتی اپل سوالی را در رابطه با موسیقی بپرسید او پاسخی به شما نمی‌دهد؛ مگر آنکه یکی از مشترکان سرویس Apple Music باشید و وارد حساب کاربری خود شوید تا Siri به حرف شما گوش دهد.

«تام کونراد» از کارشناسان مرکز Angel در یک آزمایش جدید از Siri پرسید: «هم‌اکنون محبوب‌ترین موسیقی در کشور آمریکا کدام است؟». این سوال چندین بار پشت‌سرهم تکرار شد و در هیچ یک از موارد Siri نتوانست پاسخ دهد. زیرا کونراد یکی از مشترکان سرویس Apple Music نبود.

لازم به ذکر است که آزمایش مذکور در شرایط مختلف انجام شد و هر بار نتیجه مشابه به دست آمد. سپس یکی از مشترکان سرویس Apple Music همین سوال را مطرح کرد و این بار به جای آنکه پاسخ نوشتاری را پیش‌روی خود ببیند، موسیقی مربوطه به صورت خودکار پخش شد.

به نظر می‌رسد اپل با این اقدام کاربران iOS را مجبور کرده است تا برای استفاده کامل از خدمات Siri عضو سرویس Apple Music شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا