مایکروسافت روی گوشی Lumia 950 تخفیف می‌دهد

به گزارش موبنا، دو گوشی هوشمند Lumia 950 و Lumia 950 XL که در خانواده گوشی‌های هوشمند پیشرفته طبقه‌بندی می‌شوند، از ماه گذشته در بریتانیا پیش‌فروش شدند. قیمت اولیه گوشی هوشمند Lumia 950 XL در هنگام ورود ۵۵۰ پوند معادل ۸۲۴ دلار آمریکا اعلام شد و گوشی Lumia 950 نیز با قیمت ۵۰۰ پوند معادل …

به گزارش موبنا، دو گوشی هوشمند Lumia 950 و Lumia 950 XL که در خانواده گوشی‌های هوشمند پیشرفته طبقه‌بندی می‌شوند، از ماه گذشته در بریتانیا پیش‌فروش شدند.

قیمت اولیه گوشی هوشمند Lumia 950 XL در هنگام ورود ۵۵۰ پوند معادل ۸۲۴ دلار آمریکا اعلام شد و گوشی Lumia 950 نیز با قیمت ۵۰۰ پوند معادل ۷۶۶ دلار در اختیار کاربران قرار گرفت. ولی مایکروسافت هم‌اکنون با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که این دو گوشی هوشمند را ارزان کرده است.

قیمت جدید برای مدل قفل نشده گوشی هوشمند Lumia 950 XL در بریتانیا ۵۳۰ پوند (۸۱۲ دلار) اعلام شده است که کاهش ۳۰ دلاری قیمت آن نسبت به قبل معادل ۳.۶ درصد محاسبه می‌شود.

لازم به ذکر است مدل قفل نشده گوشی هوشمند Lumia 950 نیز با ۴۵۰ پوند (۶۸۹ دلار) قیمت گذاری شده است که برای این محصول مایکروسافت تخفیف ۷۷ دلاری معادل ۱۱.۲ درصد را در نظر گرفته است.

باید توجه داشت اینها قیمت‌های رسمی اعلام شده از سوی مایکروسافت هستند که کاربران می‌توانند از فروشگاه‌های این شرکت در بریتانیا خریداری کنند و البته مایکروسافت تصمیم گرفته است کاهش قیمت‌های خود را در دیگر بازارهای جهانی هم اعمال کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا