به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ موبایلی برای مدل‌های قدیمی Lumia

به گزارش موبنا، ‌این گوشی‌های هوشمند از ماه آینده به صورت رسمی وارد بازار جهانی می‌شود و مابقی کاربران منتظر آن هستند تا نسخه جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی را روی دستگاه‌های قدیمی‌تر ویندوزی هم در اختیار بگیرند. شرکت مایکروسافت از ابتدا قول داد مدل‌های قدیمی‌تر سری گوشی‌های Lumia که روی آنها ویندوز ۸.۱ …

به گزارش موبنا، ‌این گوشی‌های هوشمند از ماه آینده به صورت رسمی وارد بازار جهانی می‌شود و مابقی کاربران منتظر آن هستند تا نسخه جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی را روی دستگاه‌های قدیمی‌تر ویندوزی هم در اختیار بگیرند.

شرکت مایکروسافت از ابتدا قول داد مدل‌های قدیمی‌تر سری گوشی‌های Lumia که روی آنها ویندوز ۸.۱ نصب شده است هم می‌توانند به زودی این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

این گوشی‌های قدیمی تاکنون می‌توانستند نسخه‌های آزمایشی ویندوز ۱۰ را در اختیار بگیرند. ولی مایکروسافت امروز اعلام کردند که به زودی به‌روزرسانی رسمی برای آنها انجام می‌شود.

مایکروسافت اعلام کرد که از تاریخ ۱۴ دسامبر یعنی حدود یک ماه دیگر کاربران جهانی می‌توانند دستگاه‌های قدیمی Lumia را به ویندوز ۱۰ مجهز کنند. لیست گوشی‌هایی که قرار است در این تاریخ به ویندوز ۱۰ مجهز شوند به قرار زیر اعلام شده است: Lumia 630، ۶۳۵، ۶۴۰، ۷۳۵، ۸۳۰.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد از تاریخ اول فوریه ۲۰۱۶ هم گوشی‌های زیر را به این سیستم عامل مجهز می‌کند: Lumia 520، ۵۳۲، ۶۲۵، ۷۲۰، ۸۲۰، ۹۲۰، ۹۲۵، ۹۳۰، ۱۰۲۰، ۱۳۲۰.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا