با خرید Lumia 950 XL از مایکروسافت هدیه بگیرید

دستگاه Display Dock به شما امکان می‌دهد تا تمام سرویس‌هایی که مایکروسافت مبتنی بر طرح Continium ارایه می‌دهد را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. کاربران با استفاده از دستگاه Display Dock می‌توانند به صورت بی‌سیم موشواره یا صفحه‌کلید سخت‌افزاری را به گوشی هوشمند خود متصل کنند و از این طریق با گوشی در …

دستگاه Display Dock به شما امکان می‌دهد تا تمام سرویس‌هایی که مایکروسافت مبتنی بر طرح Continium ارایه می‌دهد را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

کاربران با استفاده از دستگاه Display Dock می‌توانند به صورت بی‌سیم موشواره یا صفحه‌کلید سخت‌افزاری را به گوشی هوشمند خود متصل کنند و از این طریق با گوشی در ارتباط باشند.

البته مایکروسافت اعلام کرده است که عرضه رایگان Display Dock به صورت محدود انجام می‌شود و کاربرانی که تا پایان سال جاری میلادی گوشی هوشمند Lumia 950 XL را خریداری کنند، می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

بر این اساس هر زمان که کاربران این گوشی هوشمند را خریداری کرده باشند و نرم‌افزار داخلی آن را به‌روز کنند، به صورت خودکار یک کد ویژه از شرکت مایکروسافت دریافت می‌کنند که با ارایه این کد می‌توانند دستگاه مذکور را به صورت رایگان در اختیار بگیرند.

لازم به ذکر است که دستگاه Display Dock هم‌اکنون با قیمت ۹۹ دلار در بازار فروخته می‌شود و این طرح تخفیفی می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا