عرضه رایانه جدید iMac اپل با نمایشگر ۵ هزار پیکسلی

به گزارش موبنا، رایانه رومیزی جدید ۲۱.۵ اینچی اپل در سه دل مجزا عرضه شده است: مدل ۱.۶ گیگاهرتزی مجهز به فناوری Turbo Boost که توان دستگاه را تا با ۲.۷ گیگاهرتز ارتقا می‌دهد، مدل چهار هسته‌ای Core i5 اینتل با توان ۲.۸ گیگاهرتز که با فناوری Turbo Boost توان آن به ۳.۳ گیگاهرتز می‌رسد، …

به گزارش موبنا، رایانه رومیزی جدید ۲۱.۵ اینچی اپل در سه دل مجزا عرضه شده است: مدل ۱.۶ گیگاهرتزی مجهز به فناوری Turbo Boost که توان دستگاه را تا با ۲.۷ گیگاهرتز ارتقا می‌دهد، مدل چهار هسته‌ای Core i5 اینتل با توان ۲.۸ گیگاهرتز که با فناوری Turbo Boost توان آن به ۳.۳ گیگاهرتز می‌رسد، و مدل چهار هسته‌ای Core i5 با توان ۳.۱ گیگاهرتز با قابلیت ارتقا تا ۳.۶ گیگاهرتز.

بین سه محصول یاد شده مدل چهار هسته‌ای ۳.۱ گیگاهرتزی از همه پیشرفته‌تر است که تصاویر را با کیفیت ۴ هزار پیکسل به نمایش می‌گذارد و سرعت حافظه داخلی آن ۵۴۰۰ دور در دقیقه اعلام شده است. این سه محصول به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۹۹، ‌۱۲۹۹ و ۱۴۹۹ دلار فروخته می‌شوند.

رایانه دیگری که اپل از آن رونمایی کرده است نمایشگر ۲۷ اینچی از نوع QHD دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۵ هزار پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

مدل اولیه پردازنده ۳.۲ گیگاهرتزی دارد که به کمک فناوری Turbo Boost توان خود را تا ۳.۶ گیگاهرتز ارتقا می‌دهد، مدل Core i5 آن نیز پردازنده ۳.۳ گیگاهرتزی را در خود جا داده است که توان آن می‌تواند تا ۳.۹ گیگاهرتز افزایش یابد، مدل سوم این محصول هم پردازنده چهار هسته‌ای Core i5 را در خود جا داده است که حداقل توان آن ۳.۹ گیگاهرتز اعلام شده است.

شرکت اپل اعلام کرد این سه رایانه رویزی ۲۷ اینچی را به ترتیب با قیمت‌های ۱۷۹۹، ۱۹۹۹ و ۲۲۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا