خدمات سازمانی فیسبوک به زودی عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، یکی از مدیران ارشد فیسبوک با تایید این خبر توضیح داد که سرویس مذکور هم اکنون در مرحله آزمایش به سر می‌برد و اوایل سال آینده به صورت رسمی در اختیار کاربران سازمانی قرار می‌گیرد. شرکت فیسبوک هم‌اکنون نسخه بتا از سرویس Facebook at Work را آماده کرده است و گفته می‌شود …

به گزارش موبنا، یکی از مدیران ارشد فیسبوک با تایید این خبر توضیح داد که سرویس مذکور هم اکنون در مرحله آزمایش به سر می‌برد و اوایل سال آینده به صورت رسمی در اختیار کاربران سازمانی قرار می‌گیرد.

شرکت فیسبوک هم‌اکنون نسخه بتا از سرویس Facebook at Work را آماده کرده است و گفته می‌شود که این سرویس به صورت آزمایشی در ۳۰۰ سازمان هان استفاده می‌شود.

سرویس Facebook at Work قرار است پس از ورود رسمی، در همه سازمان‌های جهان به کار گرفته شود و سیستم‌های ویژه را در اختیار کاربران تخصصی بگذارد.

اگرچه این سرویس قرار است به صورت رایگان عرضه شود، ولی برنامه‌ریزی‌های مختلف برای آن در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند انواع ابزارهای سازمانی، خدمات داده و سیستم‌های تحلیلی را به کار برند.

چند هفته قبل فیسبوک ابزار ویژه‌ای را برای کاربران اندرویدی عرضه کرد که Work Chat نام داشت. این سرویس امکان گفت‌وگوهای اینترنتی در فضای سازمانی را فراه ممی‌کند. قرار است در آینده نزدیک نسخه ویژه این ابزار برای iOS هم عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا