معرفی گوشی W380 سونی‌ اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،W380 به عنوان یک گوشی واکمن به تکنولوژی باند سه‌گانه GSM/EDGE مجهز است. صفحه نمایش خارجی آن یک صفحه نمایش مخفی ۱۲۸در ۳۶ پیکسلی OLED تک رنگ است که کیفیت خوبی دارد. صفحه نمایش داخلی آن نیز یک صفحه نمایش ۹/۱ اینچی ۲۲۰ در ۱۷۶ پیکسلی نوع TFT است که …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،W380 به عنوان یک گوشی واکمن به تکنولوژی باند سه‌گانه GSM/EDGE مجهز است.
صفحه نمایش خارجی آن یک صفحه نمایش مخفی ۱۲۸در ۳۶ پیکسلی OLED تک رنگ است که کیفیت خوبی دارد.
صفحه نمایش داخلی آن نیز یک صفحه نمایش ۹/۱ اینچی ۲۲۰ در ۱۷۶ پیکسلی نوع TFT است که ۲۵۶ هزار رنگ را نمایش می‌دهد .
سونی اریکسون W380 به قابلیت‌های موسیقایی و پشتیبانی از فرمت‌های مختلفی مانند MP3، AAC و AAC+  مجهز است.
 تنظیمات Gesture در این مدل سونی اریکسون تعبیه شده است که  برای افرادی که از قدرت سخن گفتن محروم هستند بسیار مناسب است و به آن‌ها امکان می‌دهد با حرکات دست مکالمه‌های خوبی را داشته باشند.
این گوشی به نرم‌افزار Media Manager PC مجهز است که به کمک آن به راحتی می‌توانید فایل‌های موسیقی، عکس و حتی فیلم‌های خود را به دیگر گوشی‌ها و کامپیوترها منتقل کرد.
 گوشی W380 سونی اریکسون می‌تواند فایل‌های شما را به طور اتوماتیک به فرمت‌های مناسب خود تبدیل کند.
حافظه ۱۴ مگابایتی این گوشی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2 تا چهار گیگابایت ارتقا می یابد.
از دیگر مشخصه‌هایی که در این گوشی در نظر گرفته شده است می‌توان به قابلیت TrackID اشاره کرد که به راحتی نام خواننده و اسم آهنگ را برای کاربر پیدا خواهد کرد.
این قابلیت در مدل‌هایی مانند سونی اریکسون W890 و دیگر مدل‌های واکمن در نظر گرفته شده است. رادیو FM به همراه RDS از دیگر امکانات خوب این گوشی به شمار می‌رود که بسیار سرگرم کننده است.
دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی، هندزفری داخلی و قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های MMS/SMS از جمله امکانات تعبیه شده در این گوشی به شمار می آید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا