مردم از گوشي هاي “آي ميت” استقبال نمي کنند

به گزارش خبرنگار موبنا به گفته برخي از فروشندگان آي ميت ، اين گوشي ها به دليل دارا بودن سيستم عامل حرفه اي، بيشتر در ميان افراد تحصيل کرده جامعه مورد استقبال قرار مي گيرد  و به همين دليل تا کنون چندان مورد تقاضاي عموم مردم قرار نگرفته است.“دانيال معتمدي” در اين باره به خبرنگار …

به گزارش خبرنگار موبنا به گفته برخي از فروشندگان آي ميت ، اين گوشي ها به دليل دارا بودن سيستم عامل حرفه اي، بيشتر در ميان افراد تحصيل کرده جامعه مورد استقبال قرار مي گيرد  و به همين دليل تا کنون چندان مورد تقاضاي عموم مردم قرار نگرفته است.
“دانيال معتمدي” در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: قيمت بالاي فروش اين گوشي ها از دلايلي اصلي است که باعث شده تنها درصد کمي از مشتريان اقدام به خريد اين نوع گوشي ها کنند.
وي افزود: همچنين بهاي سنگين تعمير گوشي هاي آي ميت نيز باعث شده تا کمتر کسي بابت اين گوشي ها هزينه کند.
اکثر گوشي هاي آي ميت  موجود در بازار توسط شرکت “تحليل گر داده ها”  در بازار عرضه مي شود.
هم اکنون گوشي هاي JAMA ، Ultimate 8502 ، Ultimate 9502 ،
Ultimate 6150 ، Ultimate 8150 ، Jama 201 ، JAMA 101 ، SP5،  JAQ3 و Smartfilp در بازار تلفن همراه تهران با گارانتي رسمي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
مدل هاي فوق به ترتيب به بهاي سه  ميليون و ۲۷۰ هزار ريال، هفت ميليون و ۹۵۰ هزار ريال، هشت ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، شش ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، شش ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۴۹۰ هزار ريال، سه ميليون و ۸۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۸۰ هزار ريال،  يک ميليون و ۹۸۰ هزار ريال، چهار ميليون و ۲۳۰ هزار ريال و دو ميليون و ۱۹۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۳/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا