قبوض تلفن همراه، ثابت، آب، برق و گاز ادغام می شوند

مدیر کل مهندسی عملیان پست در گفتگو با سازمان خبری موبنا به خبرنگار ما گفت :شرکت پست طرحی را با نام “پاکت جامع “به منظور ساماندهی تمامی قبوضی که به درب منازل ارسال می شود را به دولت ارائه کرده است تا در صورت تایید اجرایی شود.شهرام حی شاد گفت :در این طرح که در …

مدیر کل مهندسی عملیان پست در گفتگو با سازمان خبری موبنا به خبرنگار ما گفت :شرکت پست طرحی را با نام “پاکت جامع “به منظور ساماندهی تمامی قبوضی که به درب منازل ارسال می شود را به دولت ارائه کرده است تا در صورت تایید اجرایی شود.
شهرام حی شاد گفت :در این طرح که در انتظار تصویب دولت است تمامی قبوض که شامل قبوض آب ،برق ،تلفن همراه و ثابت ،تراکت های تبلیغاتی ،بروشور و…توسط شرکت پست تحت عنوان یک پاکتی که” پاکت جامع “نام داردتوسط یک نفر درب منازل تحویل داده می شود .  
وی تصریح کرد :با اجرایی شدن طرح پاکت جامع نه تنها  بسیاری ازتاخیرها ی پستی که برخی شهروندان آن را مطرح کرده اند حل می شود بلکه تمامی قبوض در یک تاریخ مشخص  به دست شهروندان می رسد .این در حالی است که پاکت جامع نیز  توسط اشخاصی  که از سوی شرکت پست دارای یونیفرم و موتوربا  آرم شرکت پست هستند توزیع می شود و شهروندان می توانند از امین بودن این افراد مطمئن باشند.
حی شاد افزود :شرکت پست اگر بتواند برای اجرایی شدن این طرح جامع موافقت چند  دستگاه دولتی( که عمده آن ها شرکتهای  آب،برق،گاز،ارتباطات سیار و تلفن ثابت و..)وبخش خصوصی (برای توزیع تراکت )را جلب کند بسیاری از دغدغه های مشترکان در خصوص این قبوض حل می شود.
مدیرکل مهندسی عملیات پست افزود :در بحث امنیت نیز این مساله حائز اهمیت است چراکه اگر از سوی شرکت پست یک نامه رسان  مشخص به درب منازل شهروندان مراجعه کند خیلی بهتر است که از سوی ۱۰ سازمان ۱۰ فرد مختلف  به درب منازل مراجعه کنند ،که امیدواریم با تصویب این طرح ساماندهی قبوض صورت بگیرد .
وی در پاسخ به این پرسش که تصویب و اجرایی شدن این طرح چه مدت زمانی به طول می انجامد؟ گفت : علاوه بر تاریخ های متغیر ماموران  سازمانهای برق ،آب،گاز ؛انطباق نشانی ها نیز زمان بر است چرا که تنها قبوض تلفن انطباق نشانی استاندارد دارند، یعنی نشانی با کدپستی انطباق دارد، ولی  قبوض دیگر اینگونه نیست از این رو باید انطباق صورت بگیرد تا توزیع با مشکل مواجه نشود .از این رو زمان مشخصی نمی توان اعلام کرد.
۱۸۲/۱۶۱/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا