شرکت مخابرات هیچ ملک و ساختمانی از اموال خود را به فروش نرسانده است

“سیدمصطفی سیدهاشمی” روز شنبه در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات که با حضور بیش از ۹۹ درصد سهامداران این شرکت در تهران برگزار شد، افزود: برخی سایت ها نوشته اند که مخابرات ابنیه و املاک شرکت را به فروش رسانده است که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.وی دلیل برگزاری زودهنگام مجمع عمومی …

“سیدمصطفی سیدهاشمی” روز شنبه در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات که با حضور بیش از ۹۹ درصد سهامداران این شرکت در تهران برگزار شد، افزود: برخی سایت ها نوشته اند که مخابرات ابنیه و املاک شرکت را به فروش رسانده است که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.
وی دلیل برگزاری زودهنگام مجمع عمومی شرکت مخابرات را توزیع هرچه سریعتر سود بین سهامداران خرد و سهامداران سهام عدالت عنوان کرد و گفت: می خواستیم زودتر توزیع سود را بین سهامداران انجام دهیم و اعلام کنیم نسبت سود به فروش در سال ۸۸ به ۲۷ درصد رسیده که نسبت به سال قبل از آن ۴۸ درصد رشد داشته است.
مجمع عمومی شرکت را زودتر برگزار کردیم که شفافیت حساب ها را در اختیار سهامداران قرار دهیم و بگوییم هیچ ملکی از مخابرات را به فروش نرسانده ایم.
سیدهاشمی گفت: شرکت مخابرات با شش هزار میلیارد تومان گردش مالی و یکهزار و ۵۰۰میلیارد تومان سود خالص در سال ۱۳۸۸ بزرگترین شرکت بورس است. انتظار داریم بورس از مخابرات حمایت کند و این شرکت را در جریان تصمیمات خود قرار دهد.
وی افزود: رسانه ها که بیش از دیگران موضوع خصوصی سازی را پیگیری می کردند امروز باید از این شرکت خصوصی حمایت کنند، انتظار ما انعکاس واقعیت ها است.
نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات گفت: سهامداران نیز اجازه ندهند شایعات منافع آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
سیدهاشمی افزود: بیشتر وقت سهامداران عمده در سال گذشته صرف تایید صحت واگذاری مخابرات و نبود انحصار در روند واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی شد که نتیجه نیز گرفتیم و در اسفند ماه سال گذشته شورای رقابت صحت معامله مخابرات را تایید کرد.
وی افزود: سود هر سهم در سال۱۳۸۶ ، ۱۳۰ ریال و در سال ۱۳۸۷ حدود ۱۴۰ ریال بود در سال ۸۸ با حضور مدیریت بخش خصوصی در کمتر از پنج ماه با توزیعی بیش از سود سالهای گذشته شاهد باشیم که برای خیلی ها باور نکردنی است.
نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات گفت: هنوز تعرفه ها را افزایش نداده ایم، قیمت هر پالس ۴۴/۷ ریال حساب می شود. رگولاتوری تعرفه ها را به گونه ای تعیین کند که شرکت مخابرات بتواند بدون وقفه به فعالیت خود ادامه دهد.
وی افزود: سرمایه گذاری و توسعه را متوقف نکرده ایم در ۹ روز آینده شاهد افتتاح پروژه های مخابراتی با سرمایه گذاری معادل ۲ هزار میلیارد ریال در استانها خواهیم بود.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا