اچ پی تبلتش را با webOS می سازد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، پیشتر HP اعلام کرده بود که تبلت رایانه ای خود را تحت سیستم عامل ویندوز سون مایکروسافت راهی بازار می کند اما به تازگی اخباری مبنی بر پشتیبانی این تبلت از سیستم عامل webOS منتشر شده است.به تازگی شرکت هیولت پاکارد اقدام به خرید شرکت پالم …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، پیشتر HP اعلام کرده بود که تبلت رایانه ای خود را تحت سیستم عامل ویندوز سون مایکروسافت راهی بازار می کند اما به تازگی اخباری مبنی بر پشتیبانی این تبلت از سیستم عامل webOS منتشر شده است.
به تازگی شرکت هیولت پاکارد اقدام به خرید شرکت پالم کرده است، از این رو قصد دارد از سیستم عامل webOS پالم در تولید محصولاتش بهره ببرد.
ظاهرا هیولت پاکارد از ویندوز سون در رایانه تبلت خود استفاده کرده و آن را مورد آزمایش قرار داده اما از عملکرد این سیستم عامل در دستگاه اسلیت رضایت نداشته است.
گفته می شود سیستم عامل ویندوز سون برای رایانه های رومیزی طراحی شده بنابراین انرژی زیادی مصرف می کند.
گزارش ها حاکی است هیولت پاکارد ممکن است از پردازنده اینتل هم در تولید محصول خود بهره نبرد به این ترتیب استفاده از سیستم عامل webOS در تبلت اسلیت اچ پی بیشتر واقعیت می یابد.
گفته می شود اسلیت دارای صفحه نمایش ۸.۹ اینچی چند لمسی است و از پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی اینتل، دوربین سه مگاپیکسلی و باتری با قابلیت نگه داشتن شارژ تا پنج ساعت پشتیبانی می کند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا