ترديد اتصالات براي شرکت در مزايده تلفن همراه بحرين

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ميد، سازمان تنظيم مقررات ارتباطات کشور بحرين براي برگزاري مزايده واگذاري مجوز تلفن همراه و ثابت در طول سال ۲۰۰۸ برنامه ريزي مي کند.بر اساس اين گزارش، اتصالات اعلام کرد که به زمان بيشتري براي ارزيابي ورود به بازار بحرين نياز دارد همچنين اين شرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ميد، سازمان تنظيم مقررات ارتباطات کشور بحرين براي برگزاري مزايده واگذاري مجوز تلفن همراه و ثابت در طول سال ۲۰۰۸ برنامه ريزي مي کند.
بر اساس اين گزارش، اتصالات اعلام کرد که به زمان بيشتري براي ارزيابي ورود به بازار بحرين نياز دارد همچنين اين شرکت بايد موقعيت خود را بسنجد که آيا اين اقدام به صرفه است سپس تصميم به وارد شدن در اين مزايده را بگيرد.
در اين پيوند “محمد حسن عمران”، مدير اجرايي بين المللي شرکت اتصالات مي گويد ما به زمان بيشتري براي تحقيق روي اين گواهي نامه و بازار نياز داريم.
تاکنون هفت اپراتور تلفن همراه براي شرکت در اين مزايده اعلام آمادگي کرده اند با اين وجود هنوز رگولاتوري مذکور تصميمي در اين مورد اتخاذ نکرده است.
اتصالات بزرگ ترين رقيب شرکت Zine کويت که دومين گواهي نامه تلفن همراه در بحرين را داراست، به حساب مي آيد. 
شرکت بحريني Batelco بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه کشور بحرين است.
تعداد کاربران بحرين تا فوريه ۲۰۰۷ميلادي ۹۲۹هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۳۱.۱۵درصد اعلام شده است.
در اين کشور دو اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که “بتلکو” با ۶۴۳هزار مشترک در جايگاه اول قراردارد و بعد از بتلکو اپراتور”زين”با ۳۱۹هزار نفر در جايگاه دوم را در اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا