نوکیا زیمنس ۱۲۰ کارمند خود را تعدیل می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، شرکت نوکیا زیمنس تعداد ۱۲۰ کارمند خود را در فنلاند اخراج می کند که به این ترتیب تعداد اخراجی های این شرکت از ماه گذشته تا کنون به ۴۵۰ نفر می رسد.شرکت فنلاندی نوکیا و شرکت آلمانی زیمنس سال هاست شبکه های نوکیا زیمنس را اداره …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، شرکت نوکیا زیمنس تعداد ۱۲۰ کارمند خود را در فنلاند اخراج می کند که به این ترتیب تعداد اخراجی های این شرکت از ماه گذشته تا کنون به ۴۵۰ نفر می رسد.
شرکت فنلاندی نوکیا و شرکت آلمانی زیمنس سال هاست شبکه های نوکیا زیمنس را اداره و سرپرستی می کنند و به تازگی اعلام کرده اند قصد دارند بخشی از دفتر مرکزی خود در اسپوی فنلاندی و دو شرکت دیگر در غرب این کشور را تعطیل کنند.
این شرکت برنامه ریزی کرده تا سال ۲۰۱۱ تعداد کارمندانش را به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر برساند و سالانه بتواند ۵۰۰ میلیون یورو از هزینه های اضافی خود کم کند.
شبکه های نوکیا زیمنس پس از اریکسون دومین شبکه را دارد و در سراسر دنیا ۶۴ هزار و ۳۰۰ کارمند دارد.
شبکه های نوکیا زیمنس یک شرکت تهیه کننده راهکارهای ارتباطی است که با مشارکت نوکیا و زیمنس در لندن و توکیو راه اندازی شد. این شرکت در۱۵۰ کشور جهان سرویس های خود را ارایه می دهد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا