متوسط زمان انتظار دریافت ارتباط پرسرعت داده‌ به کمتر از دو هفته رسید

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، طبق اعلام شرکت فن‌آوری اطلاعات در شاخص نسبت ترافیک داده داخل کشور به کل ترافیک، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۶۰ درصد است که با رسیدن به عدد ۶/۵۴ درصد، ۹۱ درصد این هدف محقق گردیده است.در شاخص افزایش ظرفیت اینترنت کشور، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه …

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، طبق اعلام شرکت فن‌آوری اطلاعات در شاخص نسبت ترافیک داده داخل کشور به کل ترافیک، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۶۰ درصد است که با رسیدن به عدد ۶/۵۴ درصد، ۹۱ درصد این هدف محقق گردیده است.
در شاخص افزایش ظرفیت اینترنت کشور، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۲۵۶۷۵ مگابیت می‌باشد که با رسیدن به عدد ۲۶۷۲۸ مگابیت، ۱۰/۱۰۴ درصد این هدف محقق گردیده است.
اما در شاخص ضریب نفوذ کاربران اینترنت، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۳۰ درصد است که با رسیدن به عدد ۹/۳۴ درصد و ۲۳ میلیون کاربر، ۳۳/۱۱۶ درصد این هدف محقق شده است.
بنا بر این گزارش در شاخص خانه‌های شهری متصل به شبکه‌های اطلاع‌رسانی، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۴۵ درصد است که با رسیدن به عدد ۸۴/۳۹ درصد، ۵۴/۸۸ درصد این هدف محقق گردیده است.
طبق اعلام در شاخص روستاهای متصل به شبکه‌های اطلاع‌رسانی بالای ۱۰۰ نفر جمعیت، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۵۰ درصد است که با رسیدن به عدد ۸۸/۵۸ درصد، ۷۶/۱۱۷ درصد این هدف محقق شد.
به گزارش ایسنا از شرکت IT، در شاخص ایجاد و عرضه خدمات فن‌آوری اطلاعات در دفاتر ICT شهری، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۲۵۰۰ می‌باشد که با رسیدن به عدد ۳۷۳۰ دفتر، ۲۰/۱۴۹ درصد این هدف محقق گردیده است.
اما در شاخص ایجاد و عرضه خدمات فن‌آوری اطلاعات در دفاتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۹۹۷۴ روستا می‌باشد که با رسیدن به عدد ۹۰۸۴ روستا، ۰۸/۹۱ درصد این هدف محقق شده است.
در شاخص متوسط زمان انتظار دریافت ارتباط پرسرعت داده‌ها، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۲ هفته است که با رسیدن به عدد متوسط ۸۳/۱ هفته، ۲۹/۱۰۰ درصد این هدف محقق شده است.
بنا بر اعلام شاخص تعداد پورت‌های پرسرعت واگذار شده در بخش دولتی، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۲۹۶۶۹۰ پورت می‌باشد که با رسیدن به عدد ۶۱۸۷۱ پورت، ۸۵/۲۰ درصد این هدف محقق گردیده است.
همچنین در شاخص تعداد پورت‌های پرسرعت واگذار شده در بخش خصوصی (شرکت‌های PAP)، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۱۲۲۴۷۰۰ پورت می‌باشد که با رسیدن به عدد ۳۴۹۷۰۷ پورت، ۵۵/۲۸ درصد این هدف محقق شد.
بر اساس این گزارش در ارزیابی شاخص‌های بخشی در پایان شهریورماه سال ۸۸، استان‌های برتر در حوزه فن‌آوری اطلاعات شامل خراسان رضوی با امتیاز ۸۴/۹۲، تهران با امتیاز ۷۳/۹۲، اصفهان با امتیاز ۸۳/۸۸، یزد با امتیاز ۶۸/۸۸ و گلستان با امتیاز ۳۵/۸۷ است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا