زادمهر: آن جایزه حق طارمی بود

به نقل از ایسنا، محمد زادمهر درباره انتخاب مهدی طارمی به عنوان برترین مهاجم فصل گذشته، اظها‌ر کرد: طارمی بازیکن خوب و شایسته‌ای است که لیاقت دریافت جایزه را داشت. او فصل گذشته علی‌رغم این که کسی او را نمی شناخت به باشگاه پر‌سپولیس آمد و با تلاش و کوشش خود باعث شد بهترین مهاجم …

به نقل از ایسنا، محمد زادمهر درباره انتخاب مهدی طارمی به عنوان برترین مهاجم فصل گذشته، اظها‌ر کرد: طارمی بازیکن خوب و شایسته‌ای است که لیاقت دریافت جایزه را داشت. او فصل گذشته علی‌رغم این که کسی او را نمی شناخت به باشگاه پر‌سپولیس آمد و با تلاش و کوشش خود باعث شد بهترین مهاجم فصل شود. من کسب این جایزه به او تبریک می گویم. مطمئنا او باید تلاشش را بیشتر کند تا به روند موفقیت‌هایش ادامه دهد. طارمی پتانسیل‌ این را دارد که در آینده به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت انتخاب مدیر‌عامل باشگاه پر‌سپولیس هم، ا‌ضافه‌ کرد‌: علی اکبر طاهری فعلا با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. تا این لحظه در جلسات هیات مدیره بحثی برای انتخاب مدیر‌عامل صورت نگرفته است. نمی‌دانم این گزینه‌هایی که مطرح می‌شود نامشان از کجا می‌آیند. آنچه می دانم این است که در جلسات هیات مدیره درباره انتخاب مدیر‌عامل صحبتی نکرده‌ایم و طاهری قرار است با قدرت به کارش ادامه بدهد. ما از عملکرد طاهری کاملا رضایت داریم.

عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس همچنین درباره اسپانسر هم، تصریح کرد: برای انتخاب اسپانسر مذاکراتی را با چند شرکت انجام داده‌ایم، اما تا زمانی که این مذاکرات به طور کامل به نتیجه‌ نرسد و قراردادی را منعقد نکنیم نام آن شرکت را اعلام نخواهیم کرد. مطمئنا به دنبال این هستیم که هر‌ چه‌ زودتر اسپانسر باشگاه را انتخاب کنیم. در حال‌ حاضر فعلا با شرکت آل اشپورت قراردادی را منعقد کرده‌ایم. البسه تیم‌مان را از این شرکت تهیه می‌کنیم. باید بگویم به غیر از این که البسه این شرکت را می‌پوشیم، مبلغی را هم دریافت خواهیم کرد که این موضوع به باشگاه و تیم ما کمک می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا