شوهرم به دختران جوان در خانه گيتار آموزش مي‌دهد

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم استاد گيتار است و به صورت خصوصي گيتار آموزش مي‌دهد. ولي من از اينكارش راضي نيستم و دوست ندارم او به افراد مختلف در خانه مان گيتار ياد بدهد. …

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم استاد گيتار است و به صورت خصوصي گيتار آموزش مي‌دهد. ولي من از اينكارش راضي نيستم و دوست ندارم او به افراد مختلف در خانه مان گيتار ياد بدهد.
وي افزود:باور نمي‌كنيد اما هر روز دخترهاي مختلفي هستند كه به خانه ما مي‌آيند و از شوهرم گيتار ياد مي‌گيرند. آنها دو ساعت با شوهرم در اتاق تنها هستند و گيتار ياد مي‌گيرند. هرچه اعتراض مي‌كنم فايده‌اي ندارد و به من مي‌گويد تو از اول هم مي‌دانستي كارم همين است و نمي‌توانم از اينكار دست بكشم.
زن جوان ادامه داد:به او مي‌گويم حداقل با دخترها كار نكن باز هم دعوا به راه مي‌اندازد و مي‌گويد حق نداري در كارهايم دخالت كني. تازه وقتي اعتراض مي‌كنم با من لج مي‌كند و دخترهاي بيشتري را به عنوان شاگرد ثبت نام مي‌كند. ديگر از دست اينكارهايش خسته شدم و تصميم به جدايي گرفتم.
بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي شوهر وي را هم به دادگاه احضار كرد تا صحبت‌هاي او را هم بشنود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا