عمر باتري آيفون و بلک بري ۱۲ برابر بيشتر مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، آتيف شميم (Atif Shamim) مخترع اين سيستم  در حال تلاش براي کسب مدال افتخار و   ايجاد انقلابي در صنعت باتري تلفن همراه است.همه دانشجويان اين دانشگاه روياي ارايه اين محصول را در سر مي پرورانند اما تنها يکي از دانشجويان دانشگاه کارلتون موفق …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، آتيف شميم (Atif Shamim) مخترع اين سيستم  در حال تلاش براي کسب مدال افتخار و   ايجاد انقلابي در صنعت باتري تلفن همراه است.
همه دانشجويان اين دانشگاه روياي ارايه اين محصول را در سر مي پرورانند اما تنها يکي از دانشجويان دانشگاه کارلتون موفق به ساخت يک رابط بي سيم شده که گفته مي شود ۱۲ بار کمتر انرژي مصرف مي کند و به اين ترتيب عمر متوسط يک باتري افزايش مي يابد.
شميم ادعا مي کند که اين سيستم توانايي کاهش مصرف انرژي تا ۹۲ درصد را دارد.
جزييات فني اين فناوري بسيار پيچيده است، با اين حال اين اتصالات ابزاري به شکل رابط بي سيم است که ميزان قابل توجهي از انرژي باتري را ذخيره مي کند.
توليد باتري با عمر طولاني از سال ۲۰۰۷ که انتقاداتي عليه آيفون براي مصرف زياد انرژي صورت گرفت ، احساس شده و  اپل سعي کرد اين مشکلات را حل کند اما در اين امر خيلي موفق عمل نبود.
بر اساس اين گزارش پس از اينکه گوشي آيفون به اين فناوري مجهز شود، ۹۹ دلار به قيمت اين گوشي در کانادا افزوده خواهد شد.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا