پیگیری ابطال مصوبه ۴۹ سازمان تنظیم مقرارت از دیوان عدالت اداری

علی فلاح حقیقی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا  با بیان اینکه کانون دفاتر خدمات ارتباطی درباره نقض مصوبه ۴۹ همراه با مستندات قانونی مربوطه شکایتی از کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به دیوان عدالت اداری ارائه کردند ، اظهار داشت: این پرونده دردیوان عدالت اداری باز است و مراحل اداری آن درحال انجام می …

علی فلاح حقیقی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا  با بیان اینکه کانون دفاتر خدمات ارتباطی درباره نقض مصوبه ۴۹ همراه با مستندات قانونی مربوطه شکایتی از کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به دیوان عدالت اداری ارائه کردند ، اظهار داشت: این پرونده دردیوان عدالت اداری باز است و مراحل اداری آن درحال انجام می باشد. دفاتر در حال پیگیری این پرونده از طریق سازمان تنظیم مقررات و دیوان عدالت اداری است.
وی با اشاره به طرح تحول اقتصادی گفت: با اجرای این طرح ،تعرفه های پستی  یک نرخی شده و پیش بینی می شود فضای عادلانه تری برای رقابت بین دفاتر خدمات ارتباطی و شرکت پست ایجاد شود.
به گزارش موبنا مسوولان دفاتر خدمات ارتباطی می گوینn پیگیری های این صنف برای لغو مصوبه دو نرخی شدن تعرفه پستی ازطریق وزارت ارتباطات به جایی نرسید و آنها به عنوان آخرین راهکار، ارائه شکایت به مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری را انتخاب کرده اند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا