آرامش در بازار سيم کارت هاي کد ۰۹۱۲

به گزارش خبرنگار موبنا، برابر بودن ميزان عرضه و تقاضا براي سيم کارت هاي همراه اول، تاليا و ايرانسل باعث شده تا تغيير قيمتي در اين نوع سيم کارت ها ايجاد نشود.قيمت سيم کارت در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به شرح زير است:قيمت فروش سيم کارت کارکرده کد”۱″ تا سقف …

به گزارش خبرنگار موبنا، برابر بودن ميزان عرضه و تقاضا براي سيم کارت هاي همراه اول، تاليا و ايرانسل باعث شده تا تغيير قيمتي در اين نوع سيم کارت ها ايجاد نشود.
قيمت سيم کارت در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به شرح زير است:
قيمت فروش سيم کارت کارکرده کد”۱″ تا سقف پنج ميليون و ۹۰۰ هزار ريال است.
سيم کارت صفر و کارکرده کد دو نيز به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال و چهار ميليون و ۳۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت صفر و کارکرده کد سه چهار ميليون و ۷۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي صفر کدهاي چهار، پنج،شش، هفت و هشت به ترتيب به بهاي سه ميليون و ۷۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰ هزار ريال،سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال در بازار پنج منطقه تهران فروخته مي شود.
در همين حال سيم کارت هاي کارکرده کدهاي فوق با قيمت دو ميليون و ۹۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۹۵۰هزار ريال، دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت اعتباري همراه اول هم نيز تا سقف ۳۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل به ترتيب به قيمت يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت صفر تاليا نيز تا سقف ۵۵۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا