سرمایه گذاری ۵۰ درصدی برای ایجاد فیبر ایران – کویت

غلامرضا کشتگر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه تمامی سرمایه گذاری ها در ایجاد فیبر نوری بین المللی پنجاه پنجاه است، اظهارداشت: در شرایطی که یک طرف قرارداد خواهان سرمایه گذاری صد در صد در پروژه باشد و درآن صورت طرف  مفابل باید  به نرخ روز ظرفیت را  خریداری کند.وی …

غلامرضا کشتگر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه تمامی سرمایه گذاری ها در ایجاد فیبر نوری بین المللی پنجاه پنجاه است، اظهارداشت: در شرایطی که یک طرف قرارداد خواهان سرمایه گذاری صد در صد در پروژه باشد و درآن صورت طرف  مفابل باید  به نرخ روز ظرفیت را  خریداری کند.
وی درباره پروژه فالکون گفت: فالکون یکی دیگراز قراردادهای بین المللی ایجاد فیبر نوری است. در قراردادی که درپروژه فالکون  امضاء شده  برای ایران دونقطه  اتصال بین المللی ایجاد شده است .
وی افزود: داشتن  نقطه اتصال بین المللی موقعیت استراتژیک در ایران ایجاد می کند و همچنین برای نگهداری از این نقاط باید سالیانه مبلغی ارز به ایران پرداخت شود.
عراق ، افغانستان و کویت از جمله کشورهایی هستند که  به تازگی  ارتباط مستقیم فیبر نوری میان ایران و آنها برقرار شده است.
مسوولان شرکت ارتباطات زیر ساخت از انجام مذاکرات برای فراهم آوردن این ارتبطات میان ایران  و کشورهای  پاکستان و عمان نیز خبر می دهند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا