دو شرکت انگليسي براي بازيافت تلفن همراه همکاري مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت رسايکل، اين دو شرکت  قصد دارند در سراسر انگليس ايستگاه ها و شبکه هاي متعددي براي بازيافت تلفن همراه راه اندازي کنند.بر اساس اين همکاري شرکت Littlewoods کاربران را تشويق به بازيافت و بهبود دستگاه هاي تلفن همراه براي استفاده مداوم از فناوري هاي پيشرفته …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت رسايکل، اين دو شرکت  قصد دارند در سراسر انگليس ايستگاه ها و شبکه هاي متعددي براي بازيافت تلفن همراه راه اندازي کنند.
بر اساس اين همکاري شرکت Littlewoods کاربران را تشويق به بازيافت و بهبود دستگاه هاي تلفن همراه براي استفاده مداوم از فناوري هاي پيشرفته و جديدتر مي کند.
معمولا ارتقاي يک دستگاه تلفن همراه هزينه گزافي در بر دارد اما همکاري شرکت Littlewoods با MPX علاوه بر حفظ محيط زيست هزينه ارتقاي گوشي هاي همراه را کم و قابل خريداري مي کند.
بر اساس اين همکاري کاربران تشويق مي شوند که دستگاه هاي استفاده شده و قديمي شان را با دستگاه هاي جديد مبادله کنند و اين دستگاه ها را  به نزديک ترين ايستگاه بازيافت تحويل دهند.
فروشگاه هاي آنلاين Littlewoods سرويس هاي ارزشمند و محبوبي به کاربران ارايه مي دهد و براي آنها فرصتي  را فراهم مي کند که گوشي هاي کهنه و کارکرده شان را همراه مقداري پول در ازاي بازيافت با يک گوشي جديد تعويض کنند.
بر اين اساس ، افرادي که قصد بازيافت  تلفن همراه را دارند، به سايت اين شرکت مراجعه  و يک گوشي جديد انتخاب مي کنند تا گوشي قديمي آنها به اين شکل بازيافت شود، سپس اين شرکت پاکتي حاوي فيش ميزان هزينه گوشي بازيافتي جديد براي کاربر ارسال مي کند و بر اين اساس پس از گذشته هفت روز گوشي مورد نظر کاربر براي  وي ارسال مي شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا