اپل، نوکیا و سونی اریکسون سبزترین تولیدکنندگان الکترونیکی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از دیجیتال ترند، گروه صلح سبز که در زمینه محافظت از محیط زیست فعالیت می کند، به شرکت های نوکیا، سونی اریکسون و اپل عنوان بهترین تولید کنندگان را در زمینه تولید محصولات دوستدار طبیعت را داد و این شرکت ها را به لحاظ رتبه بندی در جایگاه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از دیجیتال ترند، گروه صلح سبز که در زمینه محافظت از محیط زیست فعالیت می کند، به شرکت های نوکیا، سونی اریکسون و اپل عنوان بهترین تولید کنندگان را در زمینه تولید محصولات دوستدار طبیعت را داد و این شرکت ها را به لحاظ رتبه بندی در جایگاه بالاتری نسبت به شرکت های دل، سامسونگ، لنوو و ال جی قرار داد.
این رتبه بندی بر اساس معیارهای مربوط به محیط زیست همچون استفاده از مواد شیمیایی خطرناکی که شرکت ها در تولید محصولات مورد استفاده قرار می دهند بازیافت محصولات انجام گرفته است.
در گذشته عنوان صلح سبز به شرکت هایی مثل اپل که از محبوبیت زیادی نزد مصرف کنندگان برخوردار بود اعطا می شد اما باز با استانداردهایی که برای این رتبه بندی در نظر گرفته شده این عنوان به اپل تعلق گرفت و پس از آن نوکیا و سونی اریکسون قرار گرفتند.
بر اساس گزارش Greenpeace شرکت های اپل، نوکیا و سونی اریکسون به دلیل استفاده نکردن از مواد خطرناک در محصولاتشان عنوان بهترین شرکت های دوستدار طبیعت را دریافت کردند.
بر این اساس شرکت هیولت پاکارد هم در حال برنامه ریزی برای ساخت اولین محصولش بدون استفاده از پلی وینیل کلراید  (PVC) است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا