بارتومئو: فان خال در یونایتد موفق می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی هلندی بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰، هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و بازیکنان بزرگی از جمله کارلس پویول، ژاوی و اینیستا را از تیم‌های پایه به تیم اصلی منتقل کرد. او در حال حاضر هدایت منچستریونایتد را بر عهده دارد و بارتومئو عنوان کرد که سرمربی هلندی با شیاطین …

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی هلندی بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰، هدایت بارسلونا را بر عهده داشت و بازیکنان بزرگی از جمله کارلس پویول، ژاوی و اینیستا را از تیم‌های پایه به تیم اصلی منتقل کرد. او در حال حاضر هدایت منچستریونایتد را بر عهده دارد و بارتومئو عنوان کرد که سرمربی هلندی با شیاطین سرخ موفق خواهد شد.

او گفت:” بله، این یک انتقال خوب بود. ما او را از زمان حضورش در بارسا می‌شناسیم و می‌دانیم یکی از بهترین بازیکنانمان ، ژاوی را به تیم اصلی آورده است. او ژاوی، پویول و دیگران را به تیم اصلی آورد. فان خال با اعتماد به بازیکنان جوان، کار بزرگی انجام داد.از آکادمی جوانان ما، لاماسیا، به خوبی استفاده کرد و کار درستی انجام داد زیرا در ۱۲ تا یا ۱۵ سال اخیر، بهترین بازیکنانمان از لاماسیا بوده اند. می‌دانیم که او چقدر باهوش و قدرتمند است و می‌تواند بهترین بازی را از بازیکنانش بگیرد. یونایتد فصل آینده یکی از بهترین تیم‌ها خواهد بود و من مطمئنم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا