تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه ، واردکننده گوشی نخواهند شد

“احمد روضاتی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تولیدکنندگان داخلی به صورت بنیادی به تولید این کالای ارتباطی می پردازند و به هیچ عنوان نماینده شرکت های برندهای خارجی در ایران نمی شوند.وی افزود: شاید فعالیت های شرکت های داخلی به کندی سپری شود. اما در هر صورت تولیدکنندگان داخلی …

“احمد روضاتی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تولیدکنندگان داخلی به صورت بنیادی به تولید این کالای ارتباطی می پردازند و به هیچ عنوان نماینده شرکت های برندهای خارجی در ایران نمی شوند.
وی افزود: شاید فعالیت های شرکت های داخلی به کندی سپری شود. اما در هر صورت تولیدکنندگان داخلی نماینده برندهای خارجی در ایران نمی شوند.
روضاتی تصریح کرد: انجمن تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه در حال مذاکره با پنج برند مطرح دنیا است که در صورت نهایی شدن مذاکرات با یکی از این برندها،  تمامی تولیدکنندگان به صورت مشترک به تولید گوشی می پردازند.
رییس انجمن تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه  با اشاره به روند فعالیت تولیدکنندگان تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه و روند تولید گوشی تلفن همراه در داخل کشور که به کندی صورت می گیرد، شرکت های تولیدکننده داخلی در صورت تامین مالی می توانند به راحتی به تولید گوشی تلفن همراه با تعداد بالا بپردازند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا