عرضه مخابرات درانتظار گزارش حسابرسي

شركت بورس منتظر تصويب صورت‌هاي مالي سال ۸۶ و برگزاري مجمع شركت مخابرات نخواهد بود و بعد از ارايه عملكرد دو ماهه واقعي و پيش‌بيني سال ۸۷ سهام شركت مخابرات در بورس عرضه مي‌شود.دكتر علي رحماني ـ مديرعامل شركت بورس ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد وضعيت شركت‌ مخابرات …

شركت بورس منتظر تصويب صورت‌هاي مالي سال ۸۶ و برگزاري مجمع شركت مخابرات نخواهد بود و بعد از ارايه عملكرد دو ماهه واقعي و پيش‌بيني سال ۸۷ سهام شركت مخابرات در بورس عرضه مي‌شود.
دكتر علي رحماني ـ مديرعامل شركت بورس ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد وضعيت شركت‌ مخابرات گفت: اميدواريم تا پايان هفته سازمان حسابرسي اطلاعات لازم را براي ارايه دو گزارش حسابرسي يكي در خصوص پيش‌بيني عملكرد سال ۸۷ و نيز در ارتباط با تغييرات سرمايه‌ مخابرات ارايه كند.
وي اضافه كرد: شركت مخابرات به دليل سرمايه‌گذاري‌هاي شركت مخابرات استاني بايد افزايش سرمايه دهند و از سوي ديگر بدليل جدا شدن شركت زيرساخت‌ و شركت فن‌آوري اطلاعات و انتقال برخي ساختمان‌ها به اين شركت‌ها بايد كاهش يافته و رقم دقيق خارج شود و اين رقم را حسابرس بورس گزارش داده و در اداره ثبت شركت‌ها ثبت شود.
رحماني اظهار كرد: امكان برگزاري مجمع مخابرات تا ۳۱ تيرماه وجود ندارد، بنابراين منتظر تصويب صورت‌هاي مالي سال ۸۶ و گزارش حسابرسي نخواهيم بود ولي قرار شده است شركت مخابرات عملكرد دو ماهه واقعي را با پيش‌بيني سال ۸۷ ارايه كند و آن اطلاعات به قدري باشد كه پاسخ فعالان بازار را بدهد.
مديرعامل شركت بورس يادآور شد: در حال حاضر صورت‌هاي مالي حسابرسي نشده ۸۶ مخابرات، متن كامل پروانه مخابرات و نيز ساير اطلاعات لازم كه براي تحليل اين شركت و قيمت‌گذاري آن توسط فعالان بازار برآورد ارزش‌ آن لازم است به بازار ارايه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا