یواس بی فلش سبز به بازار معرفی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا  به نقل از موبایل واک ،  تولید انواع لوازم الکترونیکی / دیجیتالی و لوازم جانبی آنها همواره ازاهمیت ویژه ای در زندگی روزمره و امروزی مردم برخوداراست و به همین نسبت طراحی و ساخت دارای مقدمات وظرایف متعدی می باشد ولی آیا تا بحال درباره معدوم کردن یا بازیافت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا  به نقل از موبایل واک ،  تولید انواع لوازم الکترونیکی / دیجیتالی و لوازم جانبی آنها همواره ازاهمیت ویژه ای در زندگی روزمره و امروزی مردم برخوداراست و به همین نسبت طراحی و ساخت دارای مقدمات وظرایف متعدی می باشد ولی آیا تا بحال درباره معدوم کردن یا بازیافت این وسایل اندیشیده اید؟
درساخت این وسایل از مواد ی استفاده شده که با رها کردن آنها در طبیعت یا از بین بردن حساب نشده انها – بدون درنظرگرفتن موارد بهداشتی و ایمنی – زیان ها هنگفتی برای سلامت انسان و محیط زیستش به بار می آورد.
با از رده خارج کردن این قطعات و دستگاه به روش های اصولی ، می توان از بعضی قطعات و موارد گرانبهای بکار رفته درساخت آنها – از جمله فلزات گرانبهای تزیینی و صنعتی – از طریق چرخه بازیافت مجددا استفاده کرد.
یکی دیگر ازروش های حفاظت از محیط زیست ، تولید و ساخت قطعات از مواد اولیه قابل بازیافت است که از بین بردن آنها بسیار راحت تر است  زیانی را هم متوجه سلامتی انسان ومحیط زیست نخواهد کرد.
یواس بی فلش  Boardy  USB stick از جمله قطعات تولید شده از مواد قابل بازیافت است که مواد اولیه تولید آنرا کاغذهای باطله تشکیل می دهند.
جزییات بیشتردرباره این وسیله از جمله قیمت فروش و زمان عرضه آن به بازار اعلام نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا