معرفی گوشی GM200 ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ساده ۸۵ گرمی در ابعاد ۱۰۶ در ۴/۱۴ در ۴۸ میلیمتر ساخته شده است.این مدل ال جی یک گوشی ساده با تجهیزاتی چون دوربین دو مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی ۱۴ مگابایت، مموری کارت، پیام نگاری پیشرفته، سازمان دهنده کامل(organizer) ، صفحه نمایش از نوع TFT و بلندگوهای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ساده ۸۵ گرمی در ابعاد ۱۰۶ در ۴/۱۴ در ۴۸ میلیمتر ساخته شده است.
این مدل ال جی یک گوشی ساده با تجهیزاتی چون دوربین دو مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی ۱۴ مگابایت، مموری کارت، پیام نگاری پیشرفته، سازمان دهنده کامل(organizer) ، صفحه نمایش از نوع TFT و بلندگوهای استریو است.
رادیو، پخش موسیقی و فیلم با فرمت های مختلف و بلندگوهای استریو، ارسال و دریافت پیام متنی، تصویری و ایمیل، بازی های قابل دانلود، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک و mp3، قابلیت فیلم برداری با سرعت ۱۵ فریم در ثانیه و قابلیت ضبط صدا از دیگر ویژگی های تعبیه شده در ا ین گوشی است.
همچنین گوشی  GM200  ال از فرمت های  MPEG4, H.263 MP3, eAAC+, WB-AMR پشتیبانی می کند.
پیام نگاری گوشی GM200، قابلیت ارسال و دریافت پیام متنی، پیام تصویری و ایمیل را دارد و مجهز به سیستم پیش بینی کلمه ی T9 هم هست.
همچنین این مدل ال جی از شبکه های GSM 900/1800/1900 پشتیبانی می کند.
از امکانات گوشی ال جی، مدل GM200، می توان به درگاه بلوتوث (نسخه ی ۲.۰) به همراه A2DP، پورت USB (نسخه ی ۲)، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک و MP3، بازی های قابل دانلود، و هشدار لرزشی آن اشاره کرد.
قابل ذکر است که باتری های این گوشی از نوع استاندارد یون لیتیوم هستند و درگاه مادون قرمز ندارد.
۱۲۹/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا