بازدید از افزون بر ۵۰۰ میلیون صفحه وب در روز بوسیله اپرا

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل”  اپرا دراین کزارش موضوع جستجو برای یافتن اشعار و موسیقی پاپ عاشقانه توسط  کاربران دختران جوان درسایت های مختلف را برجسته کرده است.درگزارش یاشده همچنین آمده است ، کاربران بیشتر از نسخه بتا ی  مرورگر Opera Mini 5 برای جستجوی اینترنتی استفاده کرده …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل”  اپرا دراین کزارش موضوع جستجو برای یافتن اشعار و موسیقی پاپ عاشقانه توسط  کاربران دختران جوان درسایت های مختلف را برجسته کرده است.
درگزارش یاشده همچنین آمده است ، کاربران بیشتر از نسخه بتا ی  مرورگر Opera Mini 5 برای جستجوی اینترنتی استفاده کرده اند.
گفته یکی از مدیران ارشد شرکت اپرا ، گفت ، دراین ماه ( سپتامبر) ما دو موضوع برجسته و مهم داشتیم ، یکی بازدید افزون بر ۵۰۰ میلیون صفحه وب در روز و دیگری  پردازش افزون بر ۲ پتابایت دیتا درماه  توسط سرورهای این شرکت.
درماه سپتامبرسال ۲۰۰۹ میلادی ، کاربران اپرا مینی به افزون بر ۳۵.۶ میلیون نفر رسید که این تعداد افزایش ۱۱.۵ درصد را  نسبت به  ماه اوت سال ۲۰۰۹ میلادی و رشد ۱۵۰ درصدی را نسبت به ماه سپتامبرسال ۲۰۰۸ میلادی نشان می دهد.
کاربران اپرا مینی درماه سپتامبر سال جاری میلادی ، نزدیک به ۱۵ میلیارد صفحه وب را بازدیدکردند.
دراین گزارش همچنین به ۱۰ گوشی تلفن همراه برتر که کاربران از آنها برای رجوع به صفحاب وب از طریق مرور گر اپرا مینی استفاده کرده اند اشاره شده است که اسامی آنها عبارتند از :Nokia (NYSE: NOK) 6300
Nokia N73
Sony Ericsson (NYSE: SNE) K790i
Nokia 5310
Nokia 6233
Sony Ericsson K750i
Sony Ericsson K550i
Sony Ericsson W910i
Nokia N70
Nokia 6120c
شرکت اپرا ساف ور آ اس آ – Opera Software ASA  درسال ۱۹۹۵ در نروژ تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن در شهر اوسلو قراردارند.
این شرکت در زمینه تهیه و ارایه  افزار فعالیت می کند و جستجوگر اینترنتی را به بازار عرضه می کند.
۱۳۱/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا