خوشبینی ایسر برای بهبود وضعیت اقتصادی

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، ایسر، سومین تولید کننده بزرگ رایانه در دنیا روز دوشنبه در حالی از میزان تخمین هایش برای سه ماهه سوم سال خبر داد که هنوز آمار رسمی آن اعلام نشده است. پیش بینی ایسر برای فصل تابستان بسیار امیدوار کننده است و این شرکت بر …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، ایسر، سومین تولید کننده بزرگ رایانه در دنیا روز دوشنبه در حالی از میزان تخمین هایش برای سه ماهه سوم سال خبر داد که هنوز آمار رسمی آن اعلام نشده است.
پیش بینی ایسر برای فصل تابستان بسیار امیدوار کننده است و این شرکت بر اساس نشانه هایی که از بهبود وضعیت اقتصادی دیده شده پیش بینی هایش را اعلام کرد.
ایسر همچنین انتظار دارد فروش رایانه در طول سه ماهه چهارم سال نسبت به فصل قبل از آن افزایش یابد و در زمان تعطیلات کریسمس به اوج خود برسد.
ایسر در آمد خود از ماه ژوییه (تیر) تا سپتامبر (شهریور) را ۵.۱۸ میلیارد دلار پیش بینی کرد.
این شرکت انتظار دارد میزان درآمد خالصش در طول فصل تابستان به ۳.۴۵ میلیارد دلار تایوان برسد این درحالی است که تحلیلگران میزان سود خالص این شرکت را ۳.۴۲ میلیارد دلار پیش بینی کرده اند.
البته میزان درآمد شرکت ایسر در سال گذشته ۳.۰۴ میلیارد دلار بوده است.ایسر نتایج مالی خود و نیز پیش بینی هایش برای سه ماهه چهارم سال را سی ام اکتبر به طور رسمی اعلام می کند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا