ECS X58B-A عرضه شد

به گزارش موبنا این مادربرد بر پایه فناوری ۴۵ نانومتری و تراشه اینتل  X58 طراحی و تولید شده است که طیف کاملی از امکانات و فناوری های نوین را تحت پوشش قرار می دهد .این محصول بر پایه سوکت LGA1366    باکد رمز Nehalem تولید شده است و تمامی پردازنده نسل جدید lntel با نام Core …

به گزارش موبنا این مادربرد بر پایه فناوری ۴۵ نانومتری و تراشه اینتل  X58 طراحی و تولید شده است که طیف کاملی از امکانات و فناوری های نوین را تحت پوشش قرار می دهد .
این محصول بر پایه سوکت LGA1366    باکد رمز Nehalem تولید شده است و تمامی پردازنده نسل جدید lntel با نام Core 7  را پشتیبانی میکند .
از تغییرات بنیادی به وجود آمده در این مادربرد می توان به جایگزینی فناوری  QPI (QuickPath Interconnect) به جای فناوری قدیمی تر FSB (Front Side Bus) اشاره کرد که نرخ انتقال داده با بهره گیری از این فناوری از ۳ تا ۶ برابر ارتقا می یابد.
از دیگر ویژگی های این محصول بهره گیری از دو درگاه شبکه گیگابیتی می باشد که کارایی آن را در شبکه های کامپیوتری داخلی LAN تضمین می کند.
طراحی دو شکاف X16  PCI-Express بر روی این مادربرد، منجر به ارتقای چشمگیر کیفیت و بازدهی تصاویر این مادربرد شده است و همچنین با بهره گیری ازاین فناوری به کارگیری همزمان دو کارت گرافیک ATI با نام ATI CrossfireX و بازی های کامپیوتری برای کاربران امکان پذیر می شود .
X58B-A   که با پشتیبانی سازگار ارقام عرضه می شود، مجهز به ۶ درگاه SATAII است و همچنین از فناوری Intel Matrix and RAID پشتیبانی می کند.
از دیگر امکانات این محصول میتوان به فناوری Cooltech II ECS اشاره کرد. این فناوری با بهره گیری از فلز رسانای مس بر روی مادربورد آن را بسیار خنک نگاه داشته و پایداری آن را حفظ می کند.
در این مادربورد از فناوری M.I.B نیز برای آن دسته از کاربران که علاقه مند به OverClock سیستم خود برای ارتقا بازدهی کامپیوتر هستند استفاده شده است.
وجود درگاه های eSATA و IEEE 1394 و همچنین پردازنده صوتی ۸ کاناله از دیگر امکانات X58B-A به شمار میرود.
محصول یاد شده از فناوری دیگری با نام Triple Channel DDR3 سود می برد. این فناوری توانایی پشتیبانی ۲۴ گیگابایت رم DDR3 را برای این مادربرد به ارمغان آورده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا