جورجیوآرمانی تلفن همراه هوشمند جدیدی طراحی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، گوشی جدید که توسط جورجیو آرمانی طراحی شده یک گوشی هوشمند از محصولات سامسونگ است که از نرم افزار جدید مایکروسافت پشتیبانی می کند.مایکروسافت که سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ را هفته گذشته عرضه کرد از کاربردهایی چون امکان پخش موسیقی، برنامه Word و Excel …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، گوشی جدید که توسط جورجیو آرمانی طراحی شده یک گوشی هوشمند از محصولات سامسونگ است که از نرم افزار جدید مایکروسافت پشتیبانی می کند.
مایکروسافت که سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ را هفته گذشته عرضه کرد از کاربردهایی چون امکان پخش موسیقی، برنامه Word و Excel و نیز برنامه همگام سازی با اینترنت برخوردار است.
این گوشی جدید دارای صفحه نمایش لمسی و نیز صفحه کلید است.این گوشی از امکان پخش برنامه های ویدیویی و ناوبری GPS و نیز جزییات متناسب با برند جورجیو آرمانی برخوردار است.
آرمانی که خود از نارسایی کبد رنج می برد در طول سال جاری بخشی از کار خود را کاهش داده است.این گوشی که نام آن اعلام نشده سومین گوشی هشمندی است که توسط جورجیو آرمانی برای سامسونگ طراحی می شود.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا