معرفی گوشی T715 سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی دارای صفحه نمایش ۲/۲ اینچی TFT با کیفیت ۲۶۲ هزار رنگ  است. گوشی T715 سونی اریکسون در ابعاد ۹/۱۴ در ۴۸ در ۵/۹۱ میلیمتر ساخته شده است که که بسیار سبک به نظر می رسد.سونی اریکسون T715 دارای حافظه ی داخلی ۹۰ مگابایتی است که توسط مموری …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی دارای صفحه نمایش ۲/۲ اینچی TFT با کیفیت ۲۶۲ هزار رنگ  است. گوشی T715 سونی اریکسون در ابعاد ۹/۱۴ در ۴۸ در ۵/۹۱ میلیمتر ساخته شده است که که بسیار سبک به نظر می رسد.
سونی اریکسون T715 دارای حافظه ی داخلی ۹۰ مگابایتی است که توسط مموری کارت microSD TransFlash ارتقا می یابد بنابراین کاربر می تواند فایل های صوتی و تصویری در آن ذخیره سازی کند.
پخش کننده موسیقی گوشی T715 سونی اریکسون می تواند موزیک هایی را با پسوندها MP3، eAAC، WMA، MPEG4، WMV و H263 اجرا کند.
 T715 دارای شاخصه های بسیار عالی دیگری نیز مانند Album Art، PlayNow و TrackID است.در ضمن این گوشی دارای برنامه ای نصب شده به نام Ringtone Composer است که کاربر را قادر می سازد تا زنگ موبایل خود بسازد.
سونی اریکسون T715 به یک دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با فلاش LED مجهز شده است که می تواند.در نور کم یا هنگام شب  از دوربین عکاسی ان استفاده کرد.
استفاده از شبکه اینترنت با استفاده از این گوشی بسیار ساده می باشد زیرا که از شبکه ی ۳G turbo استفاده می کند و دارای مرورگرهای اینترنت NetFront و WAP 2.0 است، همچنین بر روی صفحه ی standby آن نیز جستجوی گوگل وجود دارد وکاربر  را قادر می سازد تا به سرعت در هر کلمه ای جستجو کند.
باتری گوشی T715 سونی اریکسون از نوع Li-Po با توان ۹۵۰ میلی آمپر است که در حالت استندبای ۴۰۰ ساعت و در حالت مکالمه مداوم تا ۴ ساعت دوام می آورد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا