نگاهی به بازار سیمکارت در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش قیمت دو هزار تومانی  این نوع سیمکارت ها که از سوی اپراتور دوم صورت گرفت نیز به فروش بهتر این سیمکارت در بازار کمک نکرد.در هفته ا ی که گذشت در میان سیمکارت های اعتباری موجود در بازار سیمکارت های اعتباری همراه اول میزان بیشترین استقبال از سوی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش قیمت دو هزار تومانی  این نوع سیمکارت ها که از سوی اپراتور دوم صورت گرفت نیز به فروش بهتر این سیمکارت در بازار کمک نکرد.
در هفته ا ی که گذشت در میان سیمکارت های اعتباری موجود در بازار سیمکارت های اعتباری همراه اول میزان بیشترین استقبال از سوی مشتریان را به خود اختصاص داد .
بازار سیمکارت های دائمی همراه اول نیز همانند گذشته به دلیل کاهش تقاضا روزهای کم رونقی را سپری کرد و انواع سیمکارت های این اپراتور بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفت.
درهمین حال در اواسط هفته گذشته فعالان بازار پیش بینی کردند با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میزان خریدوفروش انواع سیمکارت افزایش پیدا می کند.
بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور ملی همراه اول ، تالیا و ایرانسل عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا