آمریکایی ها از تبلیغات متنفرند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، برخلاف ادعای بازاریابان و کسانی که به کار تبلیغات مشغولند اکثر مردم ساکن آمریکا از آگهی ها و تبلیغاتی که از طریق تلویزیون و اینترنت و تلفن همراه منتشر می شود بیزارند.این تحقیقات که توسط محققان دانشگاه پنسیلوانیا از میان یک هزار نفر از …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، برخلاف ادعای بازاریابان و کسانی که به کار تبلیغات مشغولند اکثر مردم ساکن آمریکا از آگهی ها و تبلیغاتی که از طریق تلویزیون و اینترنت و تلفن همراه منتشر می شود بیزارند.
این تحقیقات که توسط محققان دانشگاه پنسیلوانیا از میان یک هزار نفر از افرادی که میانگین سنی میانسال داشتند صورت گرفت نشان داد 66 درصدافراد پاسخ داده اند که تبلیغات و آگهی های بازاریابی جزو علایق آنها نیست.
کسانی که تبلیغات اصلا مورد رضایتشان نیست ۷۳ درصد تا ۸۶ درصد را تشکیل می دهند.البته تبلیغات کنندگان می گویند در رابطه با علایق کاربران به کار تبلیغات می پردازند.
این تحقیقات همچنین نشان داده افرادی که در میانگین سنی ۱۸ تا ۲۴ سال دارند کمتر از افرادی که بالای ۵۵ سال سن دارند از تبلیغات بیزارند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا