۱۰ هزار دفتر ICT روستايي تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد

به گزارش موبنا مهندس ناصر يوسف‌پور اظهار داشت: تا کنون حدود شش هزار دفتر ICT روستايي تجهيز و بهره‌برداري شده که بايد تا پايان سال جاري، تعهدات خود را نسبت به برنامه چهارم انجام دهيم.وي با اشاره به افزايش کمي تعداد اين دفاتر گفت: اين تعداد در سال گذشته دوهزار دفتر بوده و  هدف ما …

به گزارش موبنا مهندس ناصر يوسف‌پور اظهار داشت: تا کنون حدود شش هزار دفتر ICT روستايي تجهيز و بهره‌برداري شده که بايد تا پايان سال جاري، تعهدات خود را نسبت به برنامه چهارم انجام دهيم.
وي با اشاره به افزايش کمي تعداد اين دفاتر گفت: اين تعداد در سال گذشته دوهزار دفتر بوده و  هدف ما در مرحله نخست رسيدن به حد برنامه از نظر کميت است.
يوسف پور خاطر نشان کرد: ورود خط ۶۴ کيلو بيت اينترنت از طريق دفاتر به داخل روستا، به همراه ارايه سرويس‌هاي مخابراتي، مجموعه توانمندي را ارايه مي‌کند که هر روستايي بتواند از ارزش افزوده آن به نحو احسن استفاده کند.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، وي در ادامه به تعامل با ديگر دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در حال انجام يک سري مکاتبه با ديگر دستگاه‌ها از جمله استانداري‌ها هستيم تا پرتال خدمات خود را عملياتي کرده و مردم از طريق آن مسايل خود را پيگيري کند.
عضو هيات مديره شرکت مخابرات ايران ديگر مزاياي دفاتر ICT روستايي را کاستن هزينه سفرهاي غير ضرور دانست و گفت: به عنوان مثال با حضور پست بانک در ۱۰ هزار روستا مراجعه روستاييان به شهرها کاسته و انجام انواع خدمات شبکه بانکي در روستا عملياتي مي‌شود.
وي با اشاره به کارگروه پست، پست‌بانک و مخابرات در طرحICT روستايي، خاطر نشان کرد: هر استان يک مجري در بخش‌هاي پست، پست‌بانک و مخابرات دارد که هماهنگي بين‌ آن ها به عهده ما است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا