مدل U600 سامسونگ

اين گوشي کشويي طراحي زيبايي دارد و کار کردن با آن آسان است . U600 باريک ترين گوشي دنياست .** طراحيسامسونگ U600 با طراحي شيک و باريک خود توجه کاربران بسياري را جلب مي کند . اين گوشي در چندين رنگ مختلف موجود مي شود . ابعاد گوشي ۲/۱۰۳ در  49/3 در ۹/۱۰ ميلي متر …

اين گوشي کشويي طراحي زيبايي دارد و کار کردن با آن آسان است . U600 باريک ترين گوشي دنياست .
** طراحي
سامسونگ U600 با طراحي شيک و باريک خود توجه کاربران بسياري را جلب مي کند . اين گوشي در چندين رنگ مختلف موجود مي شود . ابعاد گوشي ۲/۱۰۳ در  49/3 در ۹/۱۰ ميلي متر و وزن آن ۸۱ گرم است که به راحتي در جيب پيراهن يا شلوار جا مي گيرد.
محل خروجي صدا بالاي صفحه نمايش۲.۲۲ اينچ وجود دارد . دو Softkey لمسي زير صفحه نمايش و کمي بالاتر از D-Pad قرار دارند. کليد Dial و کليد  Delete خروج از منو زير دو Softkey قرار گرفته اند که لمسي است. آخرين کليد کنترل در اين قسمت کليد تاييد و دسترسي به وب است که در قسمت مرکزي D-Pad مشاهده مي شود. کليد دسترسي به وب محل مناسبي ندارد زيرا ناخواسته مرورگر وب را فعال مي کند.
کليد روشن و خاموش در بالاي گوشي قرار گرفته است و کمي بالاتر از سطح پلاستيکي براق اطراف است. عليرغم اندازه کوچک اين کليد استفاده از آن آسان است قسمت بالاي گوشي و بخشي از پايين دستگاه که در زمان بسته شدن درب کشويي پوشانده نمي شود ازمواد پلاستيکي براق تشکيل شده است در حالي که بقيه قسمت هاي گوشي از مواد پلاستيکي مات مي باشد . کل تلفن بطور يکدست داراي نماي پلاستيکي است.
** باتري
درب باتري با حرکت کشويي به طرف بالا باز مي شود . باتري گوشي از نوع باتري استاندارد سامسونگ Li- Ion با توان mAh 690 است که در حالت Stand by حداکثر ۲۵۰ ساعت  و در مکالمه مداوم ۵/۳ ساعت دوام مي آورد . در استفاده معمولي از گوشي ، باتري دو تا سه روز دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
سامسونگ U600 داراي يک صفحه نمايش ۲.۲۲ اينچ TFT با وضوح?۲? در  ??0 پيکسل است . کيفيت صفحه نمايش براساس شرايط در طول استفاده کاملا متفاوت است . زماني که صفحه نمايش در معرض نور مستقيم خورشيد قرار مي گيرد ، سطح براق آن موجب ناخوانا شدن صفحه نمايش مي شود و در اين حالت بايد زاويه مناسبي را براي کار با آن پيدا کنيد.
حالت Sunlight نيز که به روشنايي صفحه نمايش مي افزايد نيز نمي تواند کمک زيادي براي رفع آن کند . جدا از اين مشکل ، صفحه نمايش تصاوير را با کيفيت عالي نشان مي دهد و روشنايي و تفاوت رنگ آن در حد مطلوب است.
** پخش کننده موسيقي 
نرم افزار پخش موسيقي امکان فيلتر کردن تراک ها بر اساس خواننده ، آلبوم ، نوع ، تراک هايي که اخيرا پخش شده اند يا آنهايي که اغلب پخش مي شوند را فراهم مي کند . امکان ايجاد Playlist شخصي نيز وجود دارد . اين برنامه به صورت Minimize در زمينه نيز اجرامي شود .
**دوربين
سامسونگ U600 به يک دوربين ۲/۳مگاپيکسل مجهز است که ماکسيمم وضوح آن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پيکسل است. دوربين داراي فلش و يک آينه کوچک خودنگاره است. کيفيت عکس هاي دوربين درحد يک دوربين سه مگاپيکسل خوب است.
منوي دوربين فيلمبرداري خيلي متفاوت از دوربين عکسبرداري نيست و تفاوت آن در تنظيمات مي باشد U600 در وضوح ?۵۲ در ۲۸۸ پيکسل CIF و در فرمت MPEG4 فيلمبرداري مي کند .
** حافظه
مدل U600 سامسونگ داراي ۶۰ مگابايت حافظه داخلي که توسط کارت حافظه جانبي ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
اين گوشي هم اکنون در بازار تلفن همراه تهران به بهاي دو ميليون و ۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا