معرفی گوشی های پرفروش در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۱۲۰۲ نوکیا که  در  لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد و با قیمت ۲۸ هزار تومان در بازار عرضه شد توانست بیشترین سهم فروش را از آن …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی ۱۲۰۲ نوکیا که  در  لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد و با قیمت ۲۸ هزار تومان در بازار عرضه شد توانست بیشترین سهم فروش را از آن خود کرد.
این گوشی که در لیست گوشی های ارزان قیمت قرار دارد فاقد هرگونه امکانات پیشرفته ای همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری و حافظه بالا است.
دومین مقام پرفروش گوشی های نوکیا به مدل ۵۸۰۰ اختصاص داده شد که با قیمت ۳۱۰ هزارتومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
در این میان گوشی C901 سونی اریکسون که  با قیمت ۲۲۵ هزار تومان در بازار به فروش رسید توانست مقام پرفروش ترین مدل این برند را  طی هفته گذشته به خود اختصاص داد.
دو مدل W508 و F350 نیز با قیمت فروش ۲۰۰  و ۱۲۰ هزار تومان توانست در لیست گوشی های پرفروش سونی اریکسون جای گیرد.
گوشی F350 ال جی نیز با قیمت فروش ۱۷۰ هزار تومانی ، طی هفته گذشته توانست مقام اول گوشی های پرفروش ال جی را به خود اختصاص دهد.
این گوشی تاشو که از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی بهره می برد مورد تقاضای اکثر بانوان ایرانی قرار گرفته است.
 در همین حال گوشی Diamond2 اچ تی سی که مدل ارتقا یافته Diamond است توانست با قیمت فروش ۵۷۰ هزار تومان مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
سیستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional، صفحه نمایش لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت از مشخصات اصلی مدل فوق به شمار می آید.
این گوشی با گارانتی رسمی با قیمت ۵۷۰ هزار تومان در اختیار خریداران قرار گرفت.
گوشی PRO2 این برند نیز جایگاه دوم گوشی های پرفروش این برند را از آن خود کرده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا