معرفی گوشی های پرفروش ایرانی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات این گوشی ها نسبت به هزینه آن از جمله دلایل استقبال این مشتریان بوده است.گوشی H700 هیوندایی که با قیمت ۱۴۸ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از فروش بالایی در میان مدل های این برند برخوردار شود.صفحه نمایش ۲/۲ لمسی اینچی، حافظه داخلی ۲۵ مگابایتی، قابلیت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات این گوشی ها نسبت به هزینه آن از جمله دلایل استقبال این مشتریان بوده است.
گوشی H700 هیوندایی که با قیمت ۱۴۸ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از فروش بالایی در میان مدل های این برند برخوردار شود.
صفحه نمایش ۲/۲ لمسی اینچی، حافظه داخلی ۲۵ مگابایتی، قابلیت ارتقا توسط MicroSD TransFlash و دوربین دو مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی این مدل تاشو به شمار می آید.
دو مدل H730 و T220 گوشی هیوندایی که به ترتیب به بهای ۱۵۵ و ۹۰ هزار تومان به فروش می رسد در لیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفته است.
گوشی ۲۶۷۰ جی ال ایکس که به بهای ۶۹ هزار تومان به فروش می رسد توانسته نسبت به سایر مدل های این برند از فروش بالایی برخودار باشد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی ، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیمکارت، قابلیت ارتقا حافظه داخلی ، بلوتوث، قفل اطلاعات شخصی از جمله مشخصات فنی گوشی ۲۶۷۰ جی ال ایکس به شمار می آید.
گوشی ۲۷۸۰ این برند که به بهای ۵۹ هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی نظیر دوربین ۳/۱ مگاپیکسلی، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیمکارت، قابلیت ارتقا حافظه داخلی ، بلوتوث و قفل اطلاعات شخصی بهره می برد.
۲۷۴۰ و ۲۶۵۰ جی ال ایکس با بهای فروش ۵۸ و ۳۹ هزار تومانی توانسته در لیست گوشی های پرفروش ایرانی قرار گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا