معرفی گوشی GD910 ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که محصولی از شرکت ال جی است با امکانات مناسب روانه بازار تلفن همراه شده است.این مدل ال جی دارای اندازه بزرگتر از یک ساعت مچی معمولی است  و اندازه آن برای یک گوشی ، کوچک است.با اینحال از ویژگی های مانند صفحه نمایش لمسی خازنی ، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که محصولی از شرکت ال جی است با امکانات مناسب روانه بازار تلفن همراه شده است.
این مدل ال جی دارای اندازه بزرگتر از یک ساعت مچی معمولی است  و اندازه آن برای یک گوشی ، کوچک است.
با اینحال از ویژگی های مانند صفحه نمایش لمسی خازنی ، نسل سوم و مکالمه تصویری برخوردار است .بند چرمی این گوشی ساعت مچی ، ساده و زیبا است که با شماره های دیجیتال که روی صفحه نمایش ظاهر می شوند تناسب زیادی ندارد.
 خروجی صدای گوشی و دوربین VGA برای مکالمه تصویری در بالای صفحه نمایش مشاهده می شود. گوشی ساعت مچی GD910 ال جی به یک دوربین VGA با ماکسیمم وضوح ۶۴۰ در ۴۸۰  پیکسل مجهز است که از آن عمدتا برای مکالمه تصویری استفاده می شود و برای گرفتن عکس مخاطب نیز بکار گرفته می شود . یک کلید مجازی برای دیافراگم و یک مورد برای تنظیمات وجود دارد که میزان نوردهی است .
در این قسمت یک کلید Call وجود دارد که در اکثر منو ها بعنوان دکمه منو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دکمه Clear و Back و کلید End نیز در این قسمت تعبیه شده است.
این گوشی ساعت مچی از استحکام کافی برخوردار است و در ساختار آن از مواد مقاوم استفاده شده است ، علاوه بر این طراحی GD910 ال جی شیک و مناسب است.
صفحه نمایش لمسی خازنی دارای اندازه ۴۳/۱ اینچ است و وضوح آن ۱۲۸در ۱۶۰ پیکسل است که ۲۵۶ هزار رنگ را نشان می دهد.
میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید واقعا” شگفت انگیز است و تکنولوژی خازنی نیز به این ویژگی کمک می کند .
گوشی ساعت مچی GD910 ال جی دارای نرم افزار پخش موسیقی است و یک کلید اختصاصی به این منظور دارد.
 نرم افزار پخش موسیقی بطور اتوماتیک تراک ها را بر اساس خواننده ، آلبوم و نوع تفکیک می کند و به کاربران امکان می دهد PlayList شخصی ایجاد کنند .
گوشی GD910 ال جی تا کنون وارد بازار تلفن همراه کشور نشده است.
۱۲۹۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا