ابزار مجزای فیسبوک برای اطلاع‌رسانی خبرهای مهم به کاربران

به گزارش موبنا، ابزار کاربردی جدید هم‌اکنون روی فروشگاه اینترنتی iTunes App Store برای سیستم عامل iOS عرضه شده است و هنوز به درستی مشخص نیست از چه زمانی در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌گیرد. همان طور که از نام این محصول مشخص است، ابزار Notify برای اطلاع‌رسانی و پیام‌ىسانی ساخته شده است. این نرم‌افزار …

به گزارش موبنا، ابزار کاربردی جدید هم‌اکنون روی فروشگاه اینترنتی iTunes App Store برای سیستم عامل iOS عرضه شده است و هنوز به درستی مشخص نیست از چه زمانی در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌گیرد.

همان طور که از نام این محصول مشخص است، ابزار Notify برای اطلاع‌رسانی و پیام‌ىسانی ساخته شده است. این نرم‌افزار موبایلی برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند از همه اتفاقات مهم شبانه‌روز مطلع شوند بسیار کاربردی است.

ابزار Notify اتفاقاتی که برای شما اهمیت دارد را اطلاع‌رسانی می‌کند. بر این اساس شما می‌بایست بخش‌هایی که بیشتر مورد توجه قرار می‌دهید را برای او مشخص کنید.

این ابزار در سیستم داخلی خود بخش‌های ویژه دارد که می‌توانید آنها را برنامه‌ریزی کنید تا آخرین اخبار و اطلاعات مربوطه را به کمک آنها در اختیار بگیرید. در بخش دیگر ابزار موبایلی می‌تواند رفتارهای شما در شبکه اجتماعی فیسبوک را زیر نظر بگیرد و به صورت خودکار مبتنی بر آنچه که بیشتر می‌پسندید، آخرین خبرها را ارایه دهد.

شما در این ابزار موبایلی می‌توانید ده‌ها «ایستگاه» مختلف را انتخاب کنید تا نشان دهید کدام یک از این بخش‌ها برای شما اهمیت بیشتری دارند. ابزار Notify بر اساس پروفایل شخصی شما در فیسبوک، پیشنهاداتی را برای انتخاب ایستگاه‌ها به شما ارایه می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا