شارژري براي تنوع طلبان

 جونگ کيم و کوانگ سيوک جيونگ ، طراحان اين سيستم شارژعينک هستند که به اعتقاد کارشناسان ، در جاي خود پديده جالب و کارآمدي ارزيابي مي گردد.   سايتهاي اينترنتي که به اين موضوع پرداخته اند ، نوشته اند که سيستم کار اين “عينک شارژر” به شکلي طراحي شده که زمان رانندگي يا پياده روي کاربر …

 جونگ کيم و کوانگ سيوک جيونگ ، طراحان اين سيستم شارژعينک هستند که به اعتقاد کارشناسان ، در جاي خود پديده جالب و کارآمدي ارزيابي مي گردد.
   سايتهاي اينترنتي که به اين موضوع پرداخته اند ، نوشته اند که سيستم کار اين “عينک شارژر” به شکلي طراحي شده که زمان رانندگي يا پياده روي کاربر ، شيشه هاي عينک بصورت سلولهاي خورشيدي عمل و نور خورشيد را به الکتريسيته تبديل مي کنند.
   و در نهايت کار ، الکتريسيته ناشي از اين فرآيند از طريق يک پايه اتصال به گوشي تلفن همراه يا MP3 PLAYER منتقل مي گردد ، با اين ويژگي شاخص که جزو انرژي هاي پاک  محسوب مي گردد.
   البته خوشحالي طرفداران پديده هاي نوظهور مرتبط با گوشي همراه هنوز کامل نيست چرا که شارژر جديد هنوز به بازار عرضه نشده و اطلاعات و جزييات بيشتري در اين زمينه در دسترس نيست.
   بر اساس اين گزارشها ، دو برادر کره اي که به جذابيت و کارآيي طرح خود اطمينان دارند در سکوت و با هشياري در حال چانه زني با برندهاي معتبر بين المللي هستند تا علاوه بر دريافت چندين ميليون دلار ، از اين پس با تکيه و ساپورت آنها ، اين موقعيت را داشته باشند که به ارايه ابداعات بيشتري در اين زمينه بپردازند.
۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا