پست بانک را باید خصوصی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شمس‌الدین حسینی پنج‌شنبه شب در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کنار اینها بانک‌های خصوصی دیگری نیز شکل می‌گیرد.وی در ارتباط با برنامه‌های اقتصادی دولت دهم اظهار داشت: برنامهِ‌های اقتصادی دولت دهم در قالب چند طرح و محور اساسی شکل می‌گیرد و اهداف متفاوتی …

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شمس‌الدین حسینی پنج‌شنبه شب در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کنار اینها بانک‌های خصوصی دیگری نیز شکل می‌گیرد.
وی در ارتباط با برنامه‌های اقتصادی دولت دهم اظهار داشت: برنامهِ‌های اقتصادی دولت دهم در قالب چند طرح و محور اساسی شکل می‌گیرد و اهداف متفاوتی نیز دارد و همچنین در چارچوب سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی نیز برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد.
وی ادامکه داد: به ‌دنبال این هستیم که تا آنجا که ممکن است اداره کشور ار طریق مردم صورت گیرد و حضور بخش‌های خصوصی و تعاونی‌ها در امور اقتصادی کشور گسترش پیدا کند.
حسینی افزود: همچنین چهار سال آینده بخش عمده‌ای از دهه پیشرفت و عدالت را تشکیل می‌دهد، بنابراین برنامه‌های دولت با دو جهت‌گیری رشد اقتصادی و عدالت اجتماعی دنبال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین طرح تحول اقتصادی و اجزای هفتگانه آن به ‌عنوان محوری‌ترین برنامه‌های اقتصادی است.
وزیر اقتصاد با اشاره به خصوصی‌سازی بانک‌ها اذعان داشت: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی، اداره بانک‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، سپه، ملی و مرکزی در دست دولت باقی می‌ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا