انعقاد قرارداد بیمه کارگزاران شرکت مخابرات ایران در اراک

به گزارش خبرنگار موبنا، “سیدمصطفی سیدهاشمی”، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در مراسم افتتاح ۶۱۰ طرح مخابراتی استان مرکزی، با اعلام خبر افزود: این قرارداد بیمه ای با هدف استحکام کاری کارگزاران و اینکه کارگزاران شرکت مخابرات خود را از بدنه این شرکت بدانند و در جهت مشکلات بیمه ای این کارگزاران هم گام …

به گزارش خبرنگار موبنا، “سیدمصطفی سیدهاشمی”، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در مراسم افتتاح ۶۱۰ طرح مخابراتی استان مرکزی، با اعلام خبر افزود: این قرارداد بیمه ای با هدف استحکام کاری کارگزاران و اینکه کارگزاران شرکت مخابرات خود را از بدنه این شرکت بدانند و در جهت مشکلات بیمه ای این کارگزاران هم گام های موثر برداشته شود، به انجام رسیده است.
وی اظهار داشت: مخابرات زیربنا و زیرساخت ارتباطی یک کشور است و رویکرد این شرکت فناوری است؛ بنابراین باید در رقابت با دنیا به سوی پژوهش های نوین گام برداشته شود.
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ادامه داد: در حال حاضر تمامی علوم به نحوی با زیرساخت های مخابراتی مرتبط است و با این تفسیر قطعا مخابرات کشور نیاز به رویکردهای جدید دارد.
سیدهاشمی با بیان اینکه بدون شک در پنج سال آینده تحولات عظیمی در ارتباطات و مخابرات ایران به وجود خواهد آمد، افزود: با توجه به اینکه این شرکت براساس اصل ۴۴ قانون اساسی، یک شرکت خصوصی است سرمایه گذاری فکری و مادی در آن باید به نحوی صورت بگیرد که سرمایه گذار با اطمینان در این شرکت سرمایه گذاری کند.
وی با اشاره به تحولات اخیر در بحث فناوری و در استان ها گفت: با تحولاتی که در زمینه نوآوری مخابرات صورت گرفته است این شرکت عنوان برند خلاقیت و نوآوری را در کشور به خود اختصاص داده است و در شرکت مخابرات ایران هر سال پنج استان به عنوان نمونه برگزیده می شوند که مخابرات استان مرکزی نیز جزو استان های برتر است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا