۱۵ میلیارد تومان صرف نوسازی شبکه شهر قدس می‌شود

رضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اطلاعات فناوری خبرگزاری فارس‌‌ درباره برنامه توسعه شبکه مخابراتی در شهرستان‌های استان تهران و البرز اظهار داشت: توسعه شهرستان‌ها از اولویت‌های اصلی شرکت‌ مخابرات استان تهران است، به طوری که جدیدترین تجهیزات مخابراتی در مناطق پرند، کهریزک، پردیس، بومهن و شهر قدس اجرا شده یا درحال اجرا است. معاون …

رضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اطلاعات فناوری خبرگزاری فارس‌‌ درباره برنامه توسعه شبکه مخابراتی در شهرستان‌های استان تهران و البرز اظهار داشت: توسعه شهرستان‌ها از اولویت‌های اصلی شرکت‌ مخابرات استان تهران است، به طوری که جدیدترین تجهیزات مخابراتی در مناطق پرند، کهریزک، پردیس، بومهن و شهر قدس اجرا شده یا درحال اجرا است.
معاون فنی و مهندسی مخابرات استان تهران با اشاره به اینکه در بین شهرستان‌های استان تهران، شهر قدس از نظر مخابراتی در وضعیت خاصی قرار داشت، گفت: برای توسعه شبکه مخابراتی در این شهر طرح‌ و برنامه‌های ویژه‌ای تهیه شد و بر اساس زمان‌بندی در سه فاز اجرا می‌شود. با اجرای این برنامه‌ها علاوه بر نوسازی در بخش قابل توجه‌ای از شبکه، بستر کافی برای توسعه نیز ایجاد می‌شود.
وی توضیح داد: فاز نخست توسعه و نوسازی شبکه شهر قدس اجرا شده؛ فاز دوم در دست اجرا است و فاز سوم نیز در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد.
معاون فنی و مهندسی مخابرات استان تهران تصریح کرد: هم اکنون ۹۳ هزار خط تلفن ثابت و ۸ هزار و ۶۰۰ پورت اینترنت پرسرعت (ADSL) در شهر قدس نصب شده است و پس از اتمام سه فاز اشاره در این شهر تعداد خطوط تلفن ثابت به بیش از ۱۰۰ هزار خط و تعداد پورت‌های ADSL به بیش از ۳۰ هزار پورت افزایش خواهد یافت. علاوه براین پس از اتمام سه فاز توسعه و نوسازی شبکه، ۲۵ تا ۳۰ درصد شبکه بیرونی در این شهر نیز نوسازی و جایگزین می‌شود.
خلیلی اظهارداشت: در شهر قدس ۱۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و پیش‌بینی می‌‌کنیم تا پایان سال ۹۵ سه فاز توسعه و نوسازی شبکه مخابراتی شهر قدس به طور کامل به اتمام برسد.
معاون فنی و مهندسی مخابرات استان تهران خاطر نشان کرد: در اقدامات توسعه‌ای جدید بخش اعظم تجهیزات در بیرون مراکز نصب می‌شود و نیاز به عملیات اجرایی و حفاری‌های زیادی در بیرون مراکز دارد.
وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی و مساعدت دیگر سازمان‌های مرتبط و مردم شهر قدس بتوانیم برنامه‌های تدوین شده را با سرعت کافی به اتمام برسانیم تا کاستی‌های مخابراتی موجود در بخش هایی از شهرستان مذکور به طور کامل مرتفع شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا