ارايه بازي ساختمان سازي “سيم سيتي” براي آيفون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بازي “سيم سيتي” کيفيت بالايي دارد و شايد يکي از بهترين بازهاي شبيه سازي شده در زمينه ساختمان سازي است.برخي کارشناسان معتقدند که سرعت اين بازي  هنگام زوم پايين مي آيد. کاربران آيفون مي توانند با پرداخت ۹۹/۹ دلار اين بازي را خريداري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، بازي “سيم سيتي” کيفيت بالايي دارد و شايد يکي از بهترين بازهاي شبيه سازي شده در زمينه ساختمان سازي است.
برخي کارشناسان معتقدند که سرعت اين بازي  هنگام زوم پايين مي آيد.
کاربران آيفون مي توانند با پرداخت ۹۹/۹ دلار اين بازي را خريداري کنند.
شرکت آمريکايي EA Mobile ارايه دهنده بازي هاي تلفن همراه در سراسر جهان است و علاوه بر بازي هاي تلفن همراه نرم افزار هاي زنگ گوشي و ديگر برنامه هاي کاربردي تفريحي را نيز براي تلفن همراه ارايه مي دهد.
انواع بازي هاي جنگي، پازل و ورزشي توسط اين شرکت براي تلفن هاي همراه ارايه مي شود و معروف ترين بازي هاي ارايه شده آن ،سري بازي هاي بولينگ است.
اين شرکت با بسياري از اپراتور هاي تلفن همراه در آمريکاي شمالي از جمله اسپرينت و وريزون و بسياري از اپراتورهاي اروپايي و آسيايي همکاري مي کند و در مونترال، توکيو، لس آنجلس، لندن، حيدرآباد، هونولولو و بخارست نمايندگي دارد.
۱۷۹/۱۴/۱۱۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا