گوشی jalou سونی اریکسون با اقبال روبرو نشد

“جواد اصغریان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این گوشی که با گارنتی متفرقه و با قیمت ۳۰۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود با  تقاضای چندان مشتریان روبرو نشده است.  قیمت بالای این گوشی نسبت به امکانات آن باعث شده تا jalou سونی اریکسون از فروش …

“جواد اصغریان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این گوشی که با گارنتی متفرقه و با قیمت ۳۰۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود با  تقاضای چندان مشتریان روبرو نشده است.  قیمت بالای این گوشی نسبت به امکانات آن باعث شده تا jalou سونی اریکسون از فروش خوبی برخوردار نشود.
این گوشی ۸۴ گرمی در ابعاد ۷۳ در ۴۵ در ۲/۱۸ میلیمتری ساخته شده است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی، قابلیت پخش انواع موسیقی، ضبط ویدیو، بلوتوث، رادیو fm و امکان دسترسی به اینترنت از امکانات تعبیه شدده در این گوشی است.
گوشی jalou سونی اریکسون مانند بیشتر مدل های این برند از جاوا پشتیبانی می کند و برنامه های سیمبین در آن جایی ندارند.
صفحه نمایش دو اینچی tft آن دارای رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل است و ۲۵۶ هزار رنگ را پشتیبانی می کند. این مدل سونی اریکسون همچنین دارای یک صفحه ی نمایش خارجی کوچک ۳/۱ اینچی monochrom نیز است. دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی تصاویری با حداکثر اندازه ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ تولید می کند.
۱۰۰مگابایت حافظه داخلیو ارتقا آن توسط مموری کارت microsd transflash از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی محسوب می شود.
گوشی jalou سونی اریکسون از شبکه های gsm / gprs / edge 850 / 900 / 1800 / 1900 و همچنین utms / hspa 900 / 1700 / 2100 پشتیبانی می کند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا