۵ كنسرسيوم براي شركت در مزايده اپراتور سوم پيشنهاد دادند

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، با پايان يافتن مهلت تحويل پاكات مزايده اپراتور سوم، تعداد پنج متقاضي پاكات “الف”، “ب” و “ج” خود را به سازمان تحويل دادند.كميسيون بر اساس برنامه اعلام شده روز گذشته با حضور نمايندگان شركت كننده، تشكيل و پاكات “الف” و “ب” بازگشايي شد و محتويات پاكات “ب” به كميته …

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، با پايان يافتن مهلت تحويل پاكات مزايده اپراتور سوم، تعداد پنج متقاضي پاكات “الف”، “ب” و “ج” خود را به سازمان تحويل دادند.
كميسيون بر اساس برنامه اعلام شده روز گذشته با حضور نمايندگان شركت كننده، تشكيل و پاكات “الف” و “ب” بازگشايي شد و محتويات پاكات “ب” به كميته فني و بازرگاني مزايده تحويل شد تا نسبت به ارزيابي پيشنهادات ارايه شده اقدام و پس از آن پاكات “ج” (قيمت) واجدين شرايط بازگشايي و برنده مزايده اعلام مي‌شود.
پيش بيني مي‌شود تا ديماه سال جاري برنده مزايده اپراتور سوم اعلام شود.
متقاضياني كه در اين مرحله پاكات خود را تحويل داده اند عبارتند از:
۱-كنسرسيوم زين ايران شامل صندوق بازنشستگي صدا و سيما، صندوق ذخيره فرهنگيان و شركت زين (كويت )
۲-كنسرسيوم عمران تل شامل شركت مبين ايران و شركت عمان تل (عمان )
۳-كنسرسيوم تامين اتصالات شامل شركت تامين تله كام و شركت اتصالات (امارات )
۴-كنسرسيوم فن آوري موج شامل شركت فن آوري موج،سرمايه‌گذاري صبا و شركت ايندوسل (اندونزي )
۵-كنسرسيوم آبي- ايراتل شامل شركت پارس ايراتل،سرمايه‌گذاري ايرانيان و شركت بهاراتيا (هند)
پيش از اين سازمان تنظيم مقررات از بين ۹ شركت هفت شركت را مجاز به ارائه تحويل پاكات ال،ب و ج شناخته بود كه در نهايت ۵ كنسرسيوم به مرحله بررسي فني و قيمت راه يافتند.
در اين مرحله نيز از بين هفت شركت دو شركت شركت فنآوري اطلاعات رضوي و كنسرسيوم شركتهاي كارخانجات مخابراتي ايران و مدبر نتواسنتد اپراتور خارجي براي خود بيابند و حذف شدند.
در حال حاضر اپراتور اول (همراه اول ) و اپراتور دوم ( ايرانسل ) و نيز چندين پيمانكار از جمله تاليا در كشور سيم كارت توزيع كرده‌اند.
مهلت ارائه پاكات الف،‌ ب و ج مزايده اپراتور سوم تلفن همراه ديروز (شنبه) به پايان رسيده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا