درخواست طلاق به خاطر خرید خانه برای مادرزن

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی یک سالی می‌شود که پدرزنم فوت کرده و مادرزنم در همان خانه مستاجریشان زندگی می‌کند. اما الان چند وقتی است که همسرم از من می‌خواهد که برای مادرش یک خانه بخرم تا از …

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی یک سالی می‌شود که پدرزنم فوت کرده و مادرزنم در همان خانه مستاجریشان زندگی می‌کند. اما الان چند وقتی است که همسرم از من می‌خواهد که برای مادرش یک خانه بخرم تا از مستاجر بودن راحت شود.
وی افزود: از وقتی این پیشنهاد را از زبان همسرم شنیده ام به شدت شوکه ام. با خودم می‌گویم آخر این چه توقعی است که همسرم از من دارد. من اگر هم پول خرید یک خانه را داشته باشم چرا باید برای مادرزنم خانه بخرم. من خودم زندگی دارم و درآینده قرار است صاحب فرزند شوم. چرا باید با این همه مشکلات خودم را به دردسر بیندازم و برای مادرزنم خانه بخرم. اما همسرم بیخیال این موضوع نمی‌شود و مرتب از من می‌خواهد اینکار را انجام دهم.
مرد جوان ادامه داد:هرچه با او صحبت می‌کنم که نمی‌توانم اینکار را انجام دهم، فایده‌ای ندارد و حرف خودش را تکرار می‌کند. آخرین بار که سر این موضوع همسرم دعوای بزرگی به پا کرد، من هم تصمیم گرفتم برای همیشه از این زن خودخواه جدا شوم. در پایان همسر این مرد نیز به دادگاه احضار شد.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا