شوهرم مرتب دوستانش را به خانه می‌آورد

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من مدیر فروش یک شرکت هستم و به واسطه کارم مجبورم که به سفرهای مختلف بروم. برای همین شوهرم از این موقعیت سوء استفاده می‌کند و هر …

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من مدیر فروش یک شرکت هستم و به واسطه کارم مجبورم که به سفرهای مختلف بروم. برای همین شوهرم از این موقعیت سوء استفاده می‌کند و هر بار که من در خانه نیستم دوستانش را به آنجا می‌آورد و همه جا را بهم می‌ریزد.

زن جوان ادامه داد:هربار که خسته از سفر برمی گردم می‌بینم تمام خانه بهم ریخته است و متوجه می‌شوم که شوهرم باز هم با دوستانش مهمانی گرفته است. هرچه به او می‌گویم که دست از اینکار‌هایش بردارد و مهمانی‌هایش را کمتر کند فایده‌ای ندارد.

وی افزود: او همیشه به فکر خوشگذرانی است و در هر فرصتی دوست دارد با دوستانش تفریح کند. بار آخر سر همین موضوع با او درگیر شدم و همانجا تصمیم خودم را گرفتم. من وسایلم را جمع کردم و به خانه مادرم رفتم و شوهرم حتی حاضر به عذرخواهی هم نشد. برای همین به دادگاه آمده‌ام تا برای همیشه از این مرد جدا شوم.

با پایان صحبت‌های این زن شوهر وی نیز به دادگاه احضار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا